Pynter til advent:-)

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
I dag har jeg vaska ferdig vinduene, hengt opp julegardiner på kjøkkenet, og stjerner i vinduene. Hadde ikke egentlig tenkt å tenne dem før på søndag, men så kom ungene hjem fra barnehagen, og fortalte at det hadde blitt pyntet der i dag også, og at lysene var tent der. Så da lot jeg det stå til, og tente dem likevel:-) Så nå er det så koselig her!

Så flink du har vært! Jeg har også hengt opp gardinene men ikke funnet frem lysene ennå:)

Det har vi også gjort i dag! Det er så koselig. Og godt alt som er unnagjort... Har termin i dag, og håper igrunn at jeg skal på føden iløpet av nørmeste fremtid;)

Så koselig :) her er planen å ta det i helga :p nå har jeg vertfall fått vaska doen og lekegrinda er blitt skrudd opp! Har også handla inn til adventsstaken idag, så håper jeg kan gå vaska sånn noenlunde her i morgen så vi kan pynte på lørdag :)

Har satt opp to julestrjerner i vindu, en nisse som lyser, hengt på små julekuler på en trollhassel jeg har og satt opp noen snøkuler jeg har. Tror det blir med det forløpig :) men ikke tent lysene enda.

Det har vi også gjort i dag! Det er så koselig. Og godt alt som er unnagjort... Har termin i dag, og håper igrunn at jeg skal på føden iløpet av nørmeste fremtid;)
Ja, da er du klar både for føding og advent:-) Gratulerer med termin:-)

Det er viktig å pynte når du vil til advent og jul og ikke når det er rett tenker jeg;) så koselig;)
Ja - og i år må jeg porsjonere ut kreftene litt...så da kan jeg ikke vente med alt til lørdag, og vi skal dessute ha selskap på mandag for mannen som har bursdag da, så må ta litt hver dag nå:-)

Så koselig :) her er planen å ta det i helga :p nå har jeg vertfall fått vaska doen og lekegrinda er blitt skrudd opp! Har også handla inn til adventsstaken idag, så håper jeg kan gå vaska sånn noenlunde her i morgen så vi kan pynte på lørdag :)
Hvis du ikke skal føde i helga da;-) Her er også leikegrinda endelig blitt skrudd opp, og stua ommøblert for å plassere den. Ting faller på plass:-)

Her har vi bestilt vasking til nå på mandag, så jeg(som egentlig skulle være ferdig med alt til advent i midten av november) orker ikke å pynte noe før de har vært her, for da må jeg jo liksom ordne i stand nå i helga, for så å ta det bort igjen til mandag :p Men jeg har såå lyst :p

Har satt opp to julestrjerner i vindu, en nisse som lyser, hengt på små julekuler på en trollhassel jeg har og satt opp noen snøkuler jeg har. Tror det blir med det forløpig :) men ikke tent lysene enda.
Høres koselig ut:-):-) Vi har også trollhassel i taket, og nå har jeg tatt ned hønene og hanene som har hengt der siden påske:-P, og bytta dem ut med hjerter og fugler og kongler:-)

Skal henge opp gardiner og legge på duker i morgen eller lørdag. Pynting får vi ta som det kommer. Da jeg ikke kommer meg på loftet med mage og bekken. Kinki måte å komme seg opp. Og mannen har vondt i korsryggen. Som om pyntingen er avlyst i år vet jeg ikke. Blir alle fall gardiner. Planen var å ha alt klart i helgen. Men når begge er ubrukelige så får det være

Jeg har fått fylt kalenderposene, som er en stor del av pyntingen her i huset :p men venter til søndag med å rote fram den andre julepynten i håp om at jeg får litt mer husvask unnagjort før det :)

Skal henge opp gardiner og legge på duker i morgen eller lørdag. Pynting får vi ta som det kommer. Da jeg ikke kommer meg på loftet med mage og bekken. Kinki måte å komme seg opp. Og mannen har vondt i korsryggen. Som om pyntingen er avlyst i år vet jeg ikke. Blir alle fall gardiner. Planen var å ha alt klart i helgen. Men når begge er ubrukelige så får det være
Nei, man må legge lista på en fornuftig plass:-) Det blir både advent og jul sjøl om ikke alt blir som det pleier i år - omstendighetene er jo litt spesielle for oss:-)

Her har vi bestilt vasking til nå på mandag, så jeg(som egentlig skulle være ferdig med alt til advent i midten av november) orker ikke å pynte noe før de har vært her, for da må jeg jo liksom ordne i stand nå i helga, for så å ta det bort igjen til mandag :p Men jeg har såå lyst :p
Skjønner den! Men deilig å få vaskehjelp da! Du kan bare sende dem hit etterpå...:-P

Jeg har fått fylt kalenderposene, som er en stor del av pyntingen her i huset :p men venter til søndag med å rote fram den andre julepynten i håp om at jeg får litt mer husvask unnagjort før det :)
Ja, tror sikkert jeg også ville ventet til helgen, hadde det ikke vært for at vi har avtalt bakedag med svigerfar på lørdag, og skal i selskap på søndag, og ha selskap sjøl på mandag. Da hadde jeg behov for å være litt i forkant...:-)

Back
Topp