Pynter du til advent?

Har bare advents I lilla :) vi skal pynte til jul på første advent I år.:)

Ja først lilla i adventstida så rødt når det nærmer seg jul, synes det er så kos med advent og jul :)

Jeg pynter med lilla løper, lilla lys, julestjerne og adventsstaker:)
Så kommer julepynten opp etter hvert.

Ja :-) Mye lilla, men også en del hvitt/sølv. Vi pleier også pynte juletreet i adventstida, for vi er som regel bortreist i jula. Så da er det litt greit å ha litt jul hjemme først :-) Blir nok å gjøre det samme i år, selv om vi skal være hjemme på julaften. Reiser bort 1. juledag :-)

Lilla lys i adventsstaken, og du minnet meg på at jeg må kjøpe! :p ellers er det lilla løper og stjerner i vinduene :)
Hadde det vært opp til meg hadde vi pynta til jul 1.desember, men samboer syns det er for tidlig

Ja
Vi pynter gjennom hele advent og lager alltid litt nytt hvert år
Juletreet settes opp og pyntes 23 des

Setter bare opp julegardiner (rødt og hvit) og stjerna kommer første advent! Ellers ikke mye mer pynting før i desember en gang;) blir sikkert litt ander ledes når vi for barn i hus neste år;)

Det begynner med lilla adventslys og så øker det på frem til julaften ;-)

Begynner med lilla lys å julestjerne og staker i vinduet også øker det litt og litt hver dag fram mot jul :-)

Tidligere pynta til jul i begynnelsen av desember.. Skal vente i år, var lei julepyntet før jula. Adventslys, og stjerne i vinduet må til:)

Nei, er ikke glad i lilla interiør, så det orker jeg ikke...

Jeg er vokst opp med pynting til advent og gjorde det selv i noen år, men samboer er så glad i julepyntet hus så nå pynter vi til jul og med rødt fra 1. Søndag i advent :)

Ja, begynner med litt lilla og hvitt i adventstiden... Litt snømenn går også da... Alt det røde får vente til rett før julaften :-)

Her er det lilla lys, adventsstaker i vinduskarmen og stjerne i vinduet. Tidligere pynta jeg aldri til jul før lille julaften. Etter at jeg flytta sammen med mannen har det gradvis blitt tidligere med årene. Han er vant til å pynte 01 desember, jeg er vokst opp med at stua stod julepynta når vi son barn våkna julaften morgen. Nå møtes vi litt på midten... Også fordi vi har julepybten stående til ut i januar da mannen også feirer jul ut i januar (Han er ikke norsk). Jeg eeeeelsker alt som har med advent og jul å gjøre, men når første januar kommer er jeg drittlei og vil ha det bort egentlig...

Lilla lys, lilla løper og stjerne i vinduet, ellers er vel det meste av pynten rødt, og det kommer nok snart opp det også.. :)

Back
Topp