Pynter du til advent?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Mye snakk om når vi pynter til jul, og noen begynner tidlig.

Men pynter du til advent? Lilla?

Elsker advendtstida :D Så her er det mye lilla, duker, løpere, lys overalt :) Og adventsstaker i vinduene og julestjerner og gud som jeg gleder meg!:D
Julepynten kommer ikke frem før lillejulaften når juletreet kommer opp :)

Nei jeg pynter til jul til advent jeg.
Dvs røde gardiner, juleduker og juleblomster. Men i adventstaken har jeg lilla lys:)

Adventslys kommer på frokostbordet første desember, og så dukker julepynten opp litt etter hvert.

Vi pleier å bruke hvite lys til advent, men i år er leiligheten så hvit at jeg vil ha knallrøde eller rosa-lilla.

Adventslys i lilla, stjerner og staker kommer opp til 1.søndag i advent. Så kommer julepynten litt etter litt utover i desember og juletreet opp lille julaften:)
Ååååh som jeg gleder meg i år:happy:

Nei. Jeg har ventet så lenge på desember at når jeg skal pynte til første advent, så pynter jeg alt, foruten treet.
Adventslysene er selvsagt lilla:)

Pynter til jul 1.desember!:) rødt, hvitt og sølv:) gleder meg! Vi har også plasttre som pyntes da. Jeg skjønner ikke vitsen med å pynte masse lille julaften og ta det bort et par dager etterpå. Julen er så koselig, og fortjener og være fremme 1mnd hvertfall :)

Jeg har altså opp stjerne og syvarmet stake, jeg har lilla lys i adventstaken, servietter og pynter med lilla her og der, har en lilla løper og litt sånn.

Gleder meg.

Vi pynter til jul første søndag i advent :) I år skal også juletreet opp like tidlig da vi syns det er så fint. Vi er sånne som ikke blir lei julepynt ;)

Har litt lilla, men julepynten kommer opp ganske fort etter 1 des, elsker jul :D

Pynter med lilla i advent. Jeg henger opp adventsstjerne og skal ha adventsstake i vinduskarmen. Gleder meg til å finne fram alt :D

Nei vi går rett på julen her :-)

Pynter ikke kun til advent. Men jeg liker kalde farger bedre enn varme farger, så her går det mye i sølv, blått og lilla hele jula :)

Back
Topp