Pynter dere rommene til barna jul/advent?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Ja, pynter vinduet, lyslenker og så får han sitt eget lille plasttre :)

Pynter vel i løpet av uka, tenker jeg :)

Pleier å henge opp stjerne på femåringens rom og i år blir det gjerne på lillebrors rom også.

Vi og pynter med mye av pynten han har laget selv opp igjennom årene samt et lite minijuletre :)

Henger opp stjerne i vinduet, og så har han sitt eget lille juletre (ferdig med lys på, veldig greit å bare plugge det i) som jeg pleier å sette opp natt til 1. desember, da blir han så glad når han våkner og det er lys. Har også tenkt å pynte litt med hans hjemmelagde pynt, men den vil han helst ha i stua, så enn så lenge havner det her nede. Har lyst på sånn juleby som lyser også, det får bli på januarsalg eventuelt.

Husker jeg pyntet mitt selv når jeg var liten, hadde en egen «julepynt-kasse» på loftet, og syns det var såå stas :) får jeg barn skal de få lov til å pynte selv hvis de ønsker det.

Nei :p Er nok jul i stua

Har ikke gjort det i år, tenker de kan få det hvis de vil, når de blir eldre[emoji4]

Har på klistremerker til vindu på rommet til ungene, storesøster var med å klistret det på, veldig stolt [emoji7] ellers er det lite i år med en ettåring som er overalt hele tiden! Storesøster var med på å bestemme pynten i år så hun er med på å holde det nærmest minimalistisk på soverom og ellers

Back
Topp