Pynter dere rommene til barna jul/advent?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Planen er å pynte til fredag, og pynter ungenes rom med lys i vindu (LED lys) , en nisse eller to og så får de hvert sitt lille juletre med lys :)

Pynter med adventstjerne og en nisseduk eller to. :)

Nei, ikke i år. Ikke umulig at det skjer i framtida når de er litt større

Ikke i år siden han ikke bruker sitt eget rom enda. Men ser for meg at det blir litt pynting neste år. Tenker noen nisser og slikt. Tror ikke jeg pynter med noen stjerner.

De har en eske med pynt som de får pynte med litt nærmere jul. Har noen fargede lys de hadde hengende i vinduene sine i fjor som de fikk i 1.kalenderpakke. De har jeg hengt som pynt på julekalenderene foreløpig, men mye mulig de flyttes til vinduene.

Pynten er en salig blanding av ting de har lagd selv, noe som er kjøpt med spesiell omtanke og mening eller fordi de syntes det var spesielt fint og noe pynt de har "arva" fra meg fordi jeg rett og slett synes den er for stygg for stua ;)

Mhm de pyntes . Litt vi har laget sammen, juletre og noen nisser. Kalenderen henger også der

Jeg husker jeg var så stolt av julestjernen og det lille jeg hadde av pynt til jul. Vil gjøre det samme for mine barn. Men foreløpig blir det lite da lille i magen minst 1 år vil sove inne med oss grunnet liten leilighet ;)

De store ungene som har egne rom har også egen pynt og pynter rommene sine til jul.

Nei, han bruker ikke rommet sitt enda. :) Det rommet er roterom og fars soverom. :P

Han kommer nok til å få en nisse eller to på rommet sitt :)

Ett sånn lite juletre hos storebror og så skal begge få en stjerne :)

Nei det gjør vi ikke.

Back
Topp