Pynte til jul

Når begynner dere å pynte til jul, og tar dere alt med en gang? Kjenner jeg har såå lyst å bare få opp ALL julepynt 1. Søndag i advent, men folk ser jo på meg som om jeg burde bli innlagt på mentalsykehus :p jeg elsker jul og blir aldri lei av julepynt :D

I fjor hadde jeg juletreet oppe i hele desember <3 det samme hadde svigersøster som er like juleglad som meg :) Har jo en god unnskyldning denne gangen da, siden baby godt kan komme i løpet av desember :D
Synes fint man kan pynte med alt til 1.advent jeg :p Men så er jeg veldig juleglad selv og har faktisk alt hengt opp julegardiner og satt staker og stjerner i vinduene :D Tenkte å være tidlig ute selv i år, da jeg blir borte en ukes tid midt i julestria :eek: Har begynt å skrive julekort oxo :p
Og julepynten tas heller ikke ned før 20.dag Knut (13.januar) :p:D Har svenske aner og tradisjoner ;)

Og juletreet bruker vi å pynte 22. eller 23.des, men i pr blir det før siden vesla i huset skal feire jul hos pappa'n sin :( Og treet skal være stort, helst så stort at det når i taket. :p Skikkelig Donald-tre og det bør være edelgran da jeg synes de er finest og frodigest. Har så mye juletrepynt, så må ha nok grener å henge alt på :D:hilarious:

Back
Topp