Pynte til jul

• Trådstarter Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet Opprettet
Pynter i midten av desember-ish. Juletreet tas inn bittelille julaften, og pyntes lille julaften. :)

Pynter til første advent. Det kan godt være 4-5 dager før. Merker det klør i hendene:p

Til jul pynter jeg like før jul. 21-23 en gang.

Til første helg i advent pynter jeg til advent

Etter min mors bursdag 14 desember. det har blitt fast. Da blir vi ikke lei pynten og den kan stå til nyttår :)

Bortsett fra det som settes fram til adventa, pleier vi ikke å pynte før 22. eller 23. Desember :)

Tenker at jeg begynner til lørdag slik atv det er ferdig til 1.søndag i advent.

Huset skal være pyntet og vasket ferdig til neste fredag :joyful: jeg skal rydde huset for vanlig nips i morgen .slik at jeg har alle hyller og sjenker klar for julepynt :hilarious:da kan vi nyte første adventhelg med bare kos og pinnekjøtt middag med familie som kommer på besøk .

Pleier å ordne litt advent pynt til første advent. Så tar vi julepynt nærmere jul :p :)

Enten 1. desember eller første søndag i advent. I år er vi bortreist så rekker ikke pynte før 1. desember :)

Pleie først å bare pynte til advent så mer julepynt når det nærmet seg - men nå skal jeg ordne det meste neste helg pga vil ting skal være klart i tilfelle det blir fødsel når det nærmer seg jul :)

Back
Topp