Pynte til jul

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
Når pyntet dere til jul jenter?

Her blir det røde gardiner til 1.søndag i advent, men jeg venter med nissene til uti desember.. ellers er det litt adventspynt som kommer opp til advent:)
 
Julegardiner, staker og stjerner opp 1.søndag i advent :) gleder meg :D så pynter jeg litt og litt hver uke :D
 
Gleder meg jeg også.. bare 2 uker til<3
Eneste er de julegavene jeg stresser med hvert år.. åsså er jeg spent på om jeg får bakt.. er jo så trøtt etter jobb... tenker jeg begynner med det i november allerede.. vi er ikke noe kakespisere, så det går i rundstykker, boller og julebrød her..

Åsså gleder jeg meg sånn til å ha lammerulla i frysern...
 
Her kommer det stjerner opp i vinduet 1.søndag i advent :) Kanskje jeg gjør det dagen før i år, da vi har tradisjon her for å tenne julegranen i bygda vi bor i den søndagen. Det er så koselig med litt ekstra lys ♥️
 
I år tenker jeg å pynte tidligere enn vanlig, så det vil si i starten av desember. Før har jeg alltid gjort det litt sent.
 
Eeeeelsker adventstiden!!! Selve jula kommer og går så fort og er i grunn bare travel, men ventetiden, den er fin :D

Vi pleier å pynte til 1. søndag i advent vi og. Og pynten består hovedsakelig av lilla og advent. Men i år faller den søndagen på bursdagshelgen til storebroren i huset, så kommer til å tjuvstarte noen dager før :D Gleder meg!! :D :D
 
Vi har aldri pyntet med lilla, vi går rett på rødt første søndag i advent :) Sønnen min på 3,5 snakker om jul hver dag og man kan se gleden, spenningen og forventningene i øynene hans når han snakker om det <3 Jeg gleder meg til at jeg kan si at "ja nå, NÅ kan vi pynte gutten min" :D
 
Vi starter å pynte første søndag i advent. Nissene kommer opp ganske tidlig i desember, så er det bare juletreet igjen til det nærmer seg enda mer jul.

Er ikke så mye vi baker, jeg lager litt konfekt og mannen pepperkaker.
 
Jeg er vant med å pynte med lilla til advent, og bytter til julepynten lille julaften. Det er da adventstiden er over for min del, og da starter jula. Jeg elsker adventstiden, og elsker å pynte med lilla lys, servietter og lilla duk. For meg er advent veldig viktig å markere. :)
 
Vi overtar huset vårt den 1 desember, så blir pynting når vi har flyttet :p skal ha julebord hos oss den 17, så pynter nok til da :)

Men trenger en del ny pynt i år! Går fra leilighet til rekkehus så :p
 
Pynter alltid til jul 1. Søndag i advent :) godt å finne roa og stemninga som jula kan få med seg. Vi er ferdige med julegaver så blir bare kos med baking og ting og tang fram til julaften :)
 
Jeg elsker julen, men har ikke adventspynt. Tar frem julepynten med engang, enten 1. desember eller 1. søndag i advent. Neste helg skal jeg og samboeren gjennomføre en av våre viktige førjulstradisjonet med å sy kjøttrull sammen med mamma og svigermor. Gleder meg så til mammas rundstykker med kjøttrull :D
 
Alt er på goood vei opp når første helga i advent nærmer seg :p Julelysa ute skal opp så snart jeg har en ledig dag slik at jeg får dagslys ;)
 
Vi overtar huset vårt den 1 desember, så blir pynting når vi har flyttet :p skal ha julebord hos oss den 17, så pynter nok til da :)

Men trenger en del ny pynt i år! Går fra leilighet til rekkehus så :p

Gratulerer med nytt hus! Pynte for første gang er ekstra gøy!
 
Jeg pynter fullt til jul 1 desember. Synes det er kjempekoselig. Treet venter vi litt med. Har plast grunnet brannsikkerheten(mannen gikk brannkurs en tid tilbake og nå er hele huset sikret til det ytterste) gleder meg til jul!
 
Alt kommer opp 1 desember/første i advendt (27.11.?) :D Utenom juletreet da, hihi. Gleder meg sååå!
 
Back
Topp