Pynte til jul:D

~~Lykke~~

Flørter med forumet
Hei jenteremoticon
Når skal dere begynne å pynte til jul?emoticon
Er så mange forskjellige tredisjoneremoticon
Jeg har lyst til å begynne å pynte på mandag, syns det er så fin med julepyntemoticon

Såå koselig<3

Har allerede begynt jeg :P Men nå skal det sies at vi skal være borte hele julen, og jeg vil ha litt jul her hjemme før vi drar :)

Her har vi allerede satt frem noen nisser ;)  Snuppa synes det var sååå gøy å få være med å pynte i år. "Mamma,mamma,DET er en nisse" <3

Her er alle julegardiner å nisser kommet frem :D

vi begynte i helga som var, og denne skal det nok vaskes og pyntes litt mer :)

Jeg PLEIER å pynte 1. søndag i advent, men ikke i år, for vi er så nyinnflyttet (halvannen uke siden) at jeg ikke har kommet så langt enda. Så fort ting er LITT mer på stell, blir det jul her i huset og :)

Jeg har også pyntet. Jeg pynter alltid til 1. søndag i advent eller 1. desember. Den datoen som kommer først. Og så koser vi oss litt ekstra hele desember... Elsker jul!!
I år har jeg også fått julegardiner. Er blitt så kjempefint og koooselig her!!!

Skjønner ikke at dere orker å ha jula så lenge jeg :P

Men nå er jeg oppvokst med gamle tradisjoner på slikt, og pynter aldri med nisser før 22. Desember. Juletreet blir pyntet sent på lille juleaften, som regel rundt kl 23. Før det spiser vi lefse, rakfisk, julepølse og medisterkaker. :)

Pynter jo til advent med lysestaker osv, men nissene og det røde kommer aldri opp før 22. Desember!

Back
Topp