Pynte til advendt...

Pynter med lilla løpere og lys, adventstjerne og lysestaker til 1. søndag i advent. Også henger jeg opp julegardiner i stua og kjøkken samtidig. Julepynten kommer opp lillejulaften :)

Løpere, juleduk/spisebrikker på kjøkkenbord, stjerne i vinduet, lysestake, kirka min, julegardiner (lilla på stua og røde på kjøkkenet), engler og litt julepynt. Nisser osv kommer frem på lillejulaften.
Elsker jula.

Her kommer julegardinene opp 1. søndag i advent, samt adventsstaker og -stjerner. Resten av pynten venter vi med til lille julaften.

Pleier å pynte 1. desember. Lilla løper og adventsstake på salongbordet, trekant og adventssjerne i vinduene. Skal kjøpe inn lilla gardiner i år.
Kubbelysene byttes ut med lille versjoner.

Lilla byttes ut med rødt lille julaften.

Til advent pyntes det med stjerne, staker, kalender og lilla duk:)

Pynter alltid 1 des. men da tar jeg alt julepynten jeg har. orker ikke å pynte med egen pynt til advent.

Henger opp røde julegardinan til første søndag i advent. Lilla duker og lilla lys. Advent stjerne og staker i vinduet:)

Setter fram all julepynten 1. søndag i advent :D

Ikke heilt noen rutine enda. Men lager adventsstake til første søndag i advent og henger opp stjernene. Resten av julepynten må vente til nærmere jul.....

Spennende å se hva jeg orker og får tid til i år..... Termin om 15 dager :-)

Back
Topp