Pynte liftgardiner..

SuperBerta

Glad i forumet
Jeg er så lei av liftgardinen på kjøkkenet, den er bare hvit og kjedelig.. Men, så kom jeg på at vi har tekstilmaling.. tror dere det kunne ha blitt fint å pyntet den litt? Forslag til motiv? Jeg vurderer håndavtrykk i forskjellige farger.. Jeg liker farger, og litt sånn som ikke alle andre har..

[:)]

Håndavtrykk høres artig ut[:D]
Om du gjør det så MÅ vi få se bilder[:D][:D][:D][;)]

Jeg ville heller pynta med ting som en kan feste på og heller ta av om man ønsker andre motiv.. feks ifh til årstider eller annet. Kan festepå med nåler, å ta av når man er lei.[;)]

ORIGINAL: lille*frø

Jeg ville heller pynta med ting som en kan feste på og heller ta av om man ønsker andre motiv.. feks ifh til årstider eller annet. Kan festepå med nåler, å ta av når man er lei.[;)]

Smart![:)]

Jeg er liksom ikke helt tilhenger av å kjøpe nytt hele tiden, vil heller fornye det vi har.. For forandring, det må vi ha..[:D]

Har sett noen som gjør det slik som lille*frø forklarer [:)] Hun har da feks sommerfugler i forskjellige fine sommer farger på sommeren, så fint. Også kan hun forandre på det når hun blir lei. I steden for å måtte kjøpe ny om hun blir lei den [:)]

Men det hørtes utrolig stilig ut med håndavtrykk asså [:)]

Jeg har sydd på små bamser på Mari sin rullgardin på rommet hennes. Det ble jo litt koselig. Så sånn kan man jo gjøre med andre ting også.

jeg vet at de har en del pynt og stæsj på Nille nå om dagen. Kanskje noe av det kan festes pp på en enkel måte?

Lur tanke å bruke noe av det man har...miljøvennlig og økonomisk

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har sydd på små bamser på Mari sin rullgardin på rommet hennes. Det ble jo litt koselig. Så sånn kan man jo gjøre med andre ting også.

jeg vet at de har en del pynt og stæsj på Nille nå om dagen. Kanskje noe av det kan festes pp på en enkel måte?

Lur tanke å bruke noe av det man har...miljøvennlig og økonomisk

Jeg hater å kaste ting, bare fordi man vil ha noe nytt.. Men nå vil jeg ha FARGER!!![:D]

Håndavtrykk hørtes jo helt supert ut men likte iden til lillefrø.
Hva med å lage håndavtrykk som du klipper og fester på. kan jo bruke forskjellige stoffer for å få farger.
Gleder meg til å se bilde

ORIGINAL: silje a

Håndavtrykk hørtes jo helt supert ut men likte iden til lillefrø.
Hva med å lage håndavtrykk som du klipper og fester på. kan jo bruke forskjellige stoffer for å få farger.
Gleder meg til å se bilde

Du er jo knallsmart!!!

Jeg skal lage håndavtrykk på forskjellige stoffer, og feste på en silkesnor etc, og feste på gardinene.. og så skal jeg jammen sy på noen på et par puter også!

Takk for idèene alle sammen![:)]

Jeg sydde just en gardin for søss til badet, og det pynta ho med bling [;)]
Kjøpte strass på Panduro og strøyk de på. Sånt får du jo også i forskjellige farger og i mønster og [;)]

Back
Topp