pynta til jul

venoka

Elsker forumet
Da har jeg begynt å pynte til jul.

Skal på jobb hele helgen så begynte ikveld[:D] Har ordnet julevindu på rommet til Mie og ute i gangen.
Hengt opp julegardiner på gangen og i stua.
Pynta litt med nisser.

Får ikke gjort så mye siden vi har kjøkkenet på stua for tia, men men.

får hengt opp kjøkkengardiner til julaften da[:D]

Har dere begynt?

Har igrunnen ikke så mye julpynt.
Har noe klister greier på vinduene som har hengt der siden sist jul. hehe..
Men får sette frem det nydelige falske juletree mitt.. hehe..

Har ikke bynt ennå nei... blir å vente til etter 1. desember [;)]

Hum, lurer på om vi skal gidde og pynte til jul....?? Skal ikke være her noe hele jula men dra hjem til foreldre og slikt...  Men er jo kanskkje litt koselig og pynte litt for og komme i førjulsstemmning og da?... jo, tror jeg må kjøpe noen røde duker og lys jeg :) Så har sambo et vakkert fake juletre, han blir vell skuffa vist ikke det kommer opp[&:] hah...

Jeg har begynt å pynte litt til jul[:)] Har vært i julestemning lenge allerede jeg[&:] Så da klarte jeg ikke å dy meg[:D] Men de fleste nissene får ligge i esken sin en liten stund til da,ellers blir jeg vel lei av de før jula[:D]

ORIGINAL: kalista

ORIGINAL: kalista

jeg er ferdig med julevasken, skal begynne på fredag jeg å heng opp julegardiner å slik :)
det er så koselig :) kjøpt oss spisebord til jul vi og det kommer i dag :) yeeeeeeee

Begynner i helgen. Gleder meg. Men gleder meg mest til å pynte juletreet, men det blir ikke før lille julaften.

Tenkte å pynte det etter Ine er lagt sånn at hun blir veeelig overrasket når hun våkner på julaften[:)]

Å jul med din glede....[:)]

Jeg pynter ikke tul jul før lille julaften. Men jeg "pynter" til advent da. Da går det i lilla lys, lilla bordbrikker og adventstake. 7 armet lysestaker i vinduene og adventstjerner [:D]

Back
Topp