Pynta til jul, jeg....

Grete71

Forumet er livet
På søndag fant jeg plutselig ut at jeg ville pynte juletre!!!!! Og da skal det skje med en gang! [8D] Har aldri pyntet såååå tidlig før.... Så da var det ut på leting etter juletre...

Hjem og sette på pinnekjøttet, julemusikk og pynte tre. Og Vetle var med. [:D] Klarte til og med å henge opp noen kuler! Og de skulle aller helst henger der det allerede var pynt.. [:D]

Og i går hadde han laget engel i barnehagen... [:)] Trekule til ansikt, englehår og slik sølv-greier til glorie. [:D] Kunstneren min.. [:D] Så nå henger den også på treet!

Da måtte vi ta ned noe annet, og da sa han "lade"!!!!!! Han kom plutselig på at noe av juletrepynten er sjokolade... [8D] Da løp han ut på kjøkkenet for å ta av og kaste papiret, og kom tilbake med et salig flir... [:D]

Såååååå herlig!!!
Sparer nå pyntinga av treet til lillejulaften jeg tror jeg... Liksom det jeg er vant til hjemmefra og synes det var koselig en koselig stund vi da hadde sammen i familien. Har litt lyst til å prøve og få til det samme her...

Jeg PLEIER å pynte til jul til bursdagen min, 1 uke før, men nå ville jeg pynte NÅ! [:D] Tror jeg er litt utålmodig av meg; når jeg først finner ut noe jeg skal gjøre, så skal det gjøres NÅ! [8D] Neeeeeida, Vetle har ikke staheten fra meg.... [8|][8|][:D]

ORIGINAL: Grete71

Jeg PLEIER å pynte til jul til bursdagen min, 1 uke før, men nå ville jeg pynte NÅ! [:D] Tror jeg er litt utålmodig av meg; når jeg først finner ut noe jeg skal gjøre, så skal det gjøres NÅ! [8D] Neeeeeida, Vetle har ikke staheten fra meg.... [8|][8|][:D]

Neeeeeida - sikkert ikke[8D]

Hvis vi skal ha juletre i år (litt trangt og upraktisk med to små bebbisser, men jeg VIL jo helst ha juletre)
så blir det vel pynta på lillejulaften[;)]

Min mor gjør det veldig greitt, hun orker ikke ha juletre, men kjøper enten en slik sypress/tuja, og har på et hjørnebord i stua som hun pynter litt! Eller toppen av et juletre. [:D] Blir skikkelig fint! [:D]

Hihi...

Bedre å være tidlig ute enn å risikere å miste jula...[8|]
Men her blir det ikke no' tre før lille julaften...
Men vi burde jo snart kjøpe ett kanskje?!?
Det er ikke mange fine igjen den 22. desember.

De årene vi har feiret i huset i frankrike har vi hatt en tuhia i potte med lys på vi og.
Synes det er vel så hyggelig, jeg da, men må ha skikkelig tre nå som HT kanskje skjønner litt...!

Hehehehe, så godt å høre at det er flere som er utolmodige!! [:D]
Jeg pleier å pynte uka før... vil jo ha litt glede av det da! [;)]

Men er vandt til å pynte lillejulaften hjemmefra... så det tar vi med ungene på oppe hos mamma! [:)]

Hihi det var tidlig![:D] Vi pynter sikkert lørdagen, siden vi skal være borte hele jula. Hadde egentlig ikke tenkt å ha tre, men må jo nesten det allikevel... Ett bittelite bare...[:D]

Vi er så kjedelige at vi skal ha kunstig tre vi da. Har så liten plass å ha noe tre på at vi står over den ordentlige grana en stund til... Men lukta blir ikke riktig...

Back
Topp