pynt til stue *bilder*

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Hei :)
Trenger litt hjelp fra dere flinke damer :)

Tenkte jeg skulle kjøpe inn litt nytt pynt til stuen min (altså duker, lysestaker, veggpynt osv)
Har brune og hvite gardiner + et brunt teppe som jeg ikke vil bytte ut. Så må være i en farge som passer det. Helst en lit lys farge. Har helt mørke møbler, og er lei av å ha alt så mørkt nå, men møbler kan jeg ikke bytte ut.

Så hvordan farge passer?? Og hvordan ting er fint å ha og helst ikke alt for dyrt?

Trenger bilder også, å bilderammer osv.. Er rimelig tomt her nå :S

Her kommer bilder. IKKE quote!
Og se bort fra alt rotet og det faktum at ikke all julepynten er nede enda, og jeg har ikke byttet gardiner enda, men sleger med et bilde av gardinene jeg egentlig bruker.

Kom gjerne med nettsider hvor jeg kan bestille ting.

d hjelper om vi får se bilder... men rosa er vel fint me brunt? og lyse farger[:)]

ORIGINAL: Løvemamma83

d hjelper om vi får se bilder... men rosa er vel fint me brunt? og lyse farger[:)]

Vet ikke om jeg tørr å ta bilder, rotete og veggene er helt tomme for ting (selv om vi har bodd her et halvt år:P)

Trur ikke sambo blir så gla om jeg får rosa i stua :)

Jeg er veldig glad i jordfarger, så hva med beige eller kitt? Nydelig sammen med brunt og hvitt [:)]

ORIGINAL: *Peonella*

Jeg er veldig glad i jordfarger, så hva med beige eller kitt? Nydelig sammen med brunt og hvitt [:)]

Hva er kitt?? :P

Ville hatt lyse duker,puter og pledd[:)]
Hvite lys og noen lys i gammelrosa.[:)]

eg ville hatt inn så lyst som mulig uten at d bir heilt kvite farger,for brune møbler og beige møbler, da blir d masse samme fargene om du skal gå for beige i gardinene også... hjertet e kanskje fint å henge over eine kommoden? over tv? eller over sofaen?

men grønt da? eplegrønt....
eller lilla, lavendel e jo kjempefint!

Back
Topp