Pynt til jul:-)?

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei.

Pynter dere mye til jul?

Og når begynner dere vanligvis å ta frem julepynten og juletre?

Last edited:
Julepynten kommer frem gradvis i løpet av desember. Juletreet kommer inn lille julaften, aldri før.

Begynner 1. desember :P Stjerne i vinduene, juletreet med pynt på (må trolig kjøpe nytt i år), rød duk, røde lys osv :) Ironisk nok ikke glad i julen, men funnet ut at jeg trenger hele desember for å komme i julestemning ;)

Hvis jeg hadde hatt nok pynt til å bare pynte til advent, hadde jeg nok gjort det først :-) Men vi har ikke så mye julepynt, så da kommer alt frem med en gang:happy: Juletreet har vi tidligere tatt frem og pyntet på lille julaften, men i fjor fikk vi oss juletre av typen "ligger i en kasse under trappen". Så da fikk jeg overtalt mannen min til å ta frem juletreet noen dager tidligere:D Men tradisjonen tro pynter vi ikke treet før lille julaften:) Frem til da står det nakent, med bare lysene på.

Pyntet til advent til første helga i advent/1. Desember og til jul sånn rett oppunder jul, oftest 23.12
Treet tar vi helst siste helga før jul eller noe sånn. Det er av plast så det tåler det

Julepynten kommer frem gradvis i løpet av desember. Juletreet kommer inn lille julaften, aldri før.

Samme her [emoji4] har ikke haugevis med julepynt, men nok til at det ser julete ut på stua og kjøkkenet og utenfor huset [emoji4]

Pynter rundt første helg i advent, og da kommer alt frem med en gang. Og tar det tidlig ned.

Pynter som regel til 1 advent evt 1 desember, treet kommer nok opp samtidig som det andre. Det står til uti januar og det er en del pynt ja.

Back
Topp