Pynt til jul:)

Dordy**

Glad i forumet
Hvilken farge skal dere ha i år?

Usikker på om jeg vil ha en rød jul eller lilla og sølv:)

Hva skal du ha?:)

Sleng gjerne med noen julebilder:))

tipper rød, hvit og sølv her. Har ikke bilder ennå

Blir rødt og hvitt her..Ikke for mye rødt,og ikke store nissefamilien som får bo hos oss[;)]
Blir litt glass og sølv på juletreet da.

Jeg MÅ ha rødt, ingen jul for meg om vi ikke har røde duker å en haug nisser og engler[:D]

Rødt og gull her! Og kanskje litt sølv...
Og masse masse masse julenisser osv osv osv osv osv osv osv... hihi...

Elsker å ha rødt til jul jeg, blir liksom ikke jul uten, og det blir så fint til alt det andre hvite.. SÅ her blir det rødt og hvitt

Tror det blir fjøsnisse jul her jeg. Rødt og grått med andre ord [:)]

ORIGINAL: **vimsa**

Her kommer det til å gå i rødt,sølv og hvitt[:)]

er vel mest det jeg også har....[:)]

Hvitt,sølv og liiiiiitt rødt...kan virkelig ikke fordra rødt[:)]

Hvitt og sølv,kanskje noe innslag av lilla

Må jo ha rødt i jula[:)] Også blir det vel sølv til. Noen store nisser, ikke så mye smått...

ORIGINAL: *Tøtta81*

Jeg MÅ ha rødt, ingen jul for meg om vi ikke har røde duker å en haug nisser og engler[:D]

Samme her! Sammen med hvitt og sølv tenker jeg [:)]

rødt og hvit-. God gammeldags jul med andre ord.[:)]

Men en ting jeg lurer på.. kjøper dere nytt til jul hvert år.. altså typer: hadde rødt i fjor, men vil ha alt i sølv i år så da må jeg bytte ut alt.???

jeg pynter med rød jul, med nisser og sånn på kjøkkenet. Stue og spise stue, samt juletre blir pyntet med lille, sølv, hvit og "glass kuler"

jeg har det samme hvert år stort sett. men er alltid noe som ikke kommer opp, og så kjøper jeg alltid noe nytt i tillegg [:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hvitt,sølv og liiiiiitt rødt...kan virkelig ikke fordra rødt[:)]

Hehe, samme her [:D]

ORIGINAL: Primrose

jeg har det samme hvert år stort sett. men er alltid noe som ikke kommer opp, og så kjøper jeg alltid noe nytt i tillegg [:D]

Samme her, men har tenkt å bytte ut gull på treet til sølv og hvitt i tillegg til gammelt rødt fremover nå [:)]

Back
Topp