Pynt til dåp?

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Vi skal ha dåp nå på søndag og har handla noe på eBay... Bordkort, silkebånd, muffinsformer og satenghjerter til bordpynt. Vurderte også "krone" telysestaker, men fikk ikke ut fingern. Kan fikse bilder og linker over helga evt.
 
Vi skal ha dåp nå på søndag og har handla noe på eBay... Bordkort, silkebånd, muffinsformer og satenghjerter til bordpynt. Vurderte også "krone" telysestaker, men fikk ikke ut fingern. Kan fikse bilder og linker over helga evt.

Hadde vært flott med linker :) Lykke til med dåpen :)
 
Når bestilte dere fra ebay og når skal dåpen være? Vi har to måneder til dåp så må vel få ut fingeren med så og si alt. Kirke er det eneste som er booket.
 
Når bestilte dere fra ebay og når skal dåpen være? Vi har to måneder til dåp så må vel få ut fingeren med så og si alt. Kirke er det eneste som er booket.
Leveringstid varierer vel en del, så må jo se litt hvilken leveringstid de oppgir også... Her hadde vi ikke kjempegod tid på planlegging, så bestilte vel ca 5 uker før og manglet bare en type silkebånd da dagen kom, men kan nok være greit å ha 1,5 mnd på seg om man har muligheten... ;)
 
Jeg laget både pynt, vimpel, bordkort og lys selv så jeg brukte vell ikke all verden på det. Men bestilte servietter og invitasjoner på kortbutikken.no. Vi hadde dåp på søndag, så jeg begynte å kjøpe inn før hun ble født ettersom jeg ville døpe henne før jul :)
 
Back
Topp