Pynt og dekorasjonar til scrapping

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Ka brukar du mest til pynt og dekorasjon på LOar, kort og andre papirkrasjonar? [:)] Alstå, anna enn papir og bilder? Trenge litt inspirasjon her, komme meg ut av vanane mine [;)]

Må seie at eg e veldig glad i blomster, og i da siste har eg gjennoppdaga rubons [;)] Ellers har eg brukt litt punchers og litt diverse swirls (stempel, papir, grungeboard, ol.) [:)] Har prøvd meg på band og knappar, men får da liksom ikkje heilt til føle eg. Og so har eg tenkt på brads og eyelets ei stund, men liksom aldri kom so langt at eg kjøpte meg da [8D]

ORIGINAL: hsm

Glitterlim, liquid pearls, raindrops, blonder, magic mesh, chipboard, bånd og
diverse swirls, sommerfugler og blomster skåret ut med cr er vel
det jeg bruker mest av til pynting nå for tiden[:)]

Ka e da? [:)]

ORIGINAL: Huldermamma

ORIGINAL: hsm

Glitterlim, liquid pearls, raindrops, blonder, magic mesh, chipboard, bånd og
diverse swirls, sommerfugler og blomster skåret ut med cr er vel
det jeg bruker mest av til pynting nå for tiden[:)]

Ka e da? [:)]

Det er sånn der limgreier som ser ut som perler når du "drypper" det på arket... (tror jeg, rett meg hvis jeg er heeeelt på jordet nå[8|])

Jeg bruker for det meste bånd, knapper, chipboard, rub-ons, blomster, magic mesh, pene skrifter, punchere(særlig hjørne)[:D]

blomster
glitterlim
bling
mønsterpapir
distress til sverting
blonder
mm tinny alfabet (eller hva d no heter)
og tre pynt fra kaiser crafts

i tilfeldig rekkefølge:

brads
bling
blomster
floss
anchors
chipboards
glitterlim
rubons
knapper
rondeller
swirler av alle slag
blonde"servietter" og scallopshapes
mesh
nåler
charms

tja....egentlig det meste...scrapper både jente og gutt, så da får man liksom brukt det meste!

Elsker alt fra Kaiser og Melissa Frances...men er også veldig glad i Scenic Route og Chatterbox....

Tja, bruker chipboard, magic mesh, raindrops, grungeboard, blomster, bånd, div. metallpynt, pin weels, og ikke minst cats eye til kantene (avhengig av det)

ja også cats eye ja!! fluid chalk-kan ikke scrappe uten!! også pusseklossen min!

ORIGINAL: Lotten

i tilfeldig rekkefølge:

brads
bling
blomster
floss
anchors

chipboards
glitterlim
rubons
knapper
rondeller
swirler av alle slag
mesh
nåler
charms

tja....egentlig det meste...scrapper både jente og gutt, så da får man liksom brukt det meste!

Elsker alt fra Kaiser og Melissa Frances...men er også veldig glad i Scenic Route og Chatterbox....

Okay, her va eindel eg ikkje har hørt om.....
Og ka e egentli bling? Sånne diamant-likanande perler?

ja også cats eye ja!! fluid chalk-kan ikke scrappe uten!! også pusseklossen min!

E da bedre til å sverte kantar med? Eg brukar Distress Ink, syns da ofte ikkje blir so fint (kjeme for langt innpå arket f.eks.)...men da kan hende har meir med meg å gjere enn produktet [8D]

Og pusseklosssar-kan ein bruke vanleg fil istadenfor? Har aldri prøvd da sjølv, men får litt lyst å teste når eg ser kor fint dåke andre får da til! [:)]

i tilfeldig rekkefølge:

brads
bling
blomster
floss
anchors

chipboards
glitterlim
rubons
knapper
rondeller
swirler av alle slag
mesh
nåler
charms

Okay, her va eindel eg ikkje har hørt om.....
Og ka e egentli bling? Sånne diamant-likanande perler?

blink er alt som glitrer i grunn...strass på en måte...
anchors:
http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/7-gypsies/7-gypsies-photo-turns-with-bra2
http://www.papirihjertet.no/produkter/pynt_og_dekor_/metallpynt1/creative-impressions-large-met

floss:
http://www.papirihjertet.no/produkter/pynt_og_dekor_/band/karenfosterscrappersflossyello

rondeller:
http://www.unikhobby.no/advanced_search_result.php?keywords=rondell&osCsid=u79gv2dpeo972fb12f0u08cns0

charms:
http://www.papirloftet.no/catalog/advanced_search_result.php?osCsid=58b92f2c50d3dbb629f612958b75b216&keywords=charms&osCsid=58b92f2c50d3dbb629f612958b75b216

http://www.papirihjertet.no/produkter/pynt_og_dekor_/charms/silver-wedding-charms-heart

E da bedre til å sverte kantar med? Eg brukar Distress Ink, syns da ofte ikkje blir so fint (kjeme for langt innpå arket f.eks.)...men da kan hende har meir med meg å gjere enn produktet [8D]

Og pusseklosssar-kan ein bruke vanleg fil istadenfor? Har aldri prøvd da sjølv, men får litt lyst å teste når eg ser kor fint dåke andre får da til! [:)]

ja de kan ikke sammenlignes til kantverting - fluid chalk knuser distressen der!!
ja kan like godt bruke vanlig neglefil av sandpapir! men jeg liker klossen min best-den har fire grovheter og er mye bedre å holde i![:)]

ja de kan ikke sammenlignes til kantverting - fluid chalk knuser distressen der!!
ja kan like godt bruke vanlig neglefil av sandpapir! men jeg liker klossen min best-den har fire grovheter og er mye bedre å holde i![:)]

Okay, då får eg teste den! [;)] Alltid nåke nytt å prøve skjønna eg! [8D]

Glitterlim, raindrops,chipboard, bånd. blomster, klistremerke, dies, pynteark, ringer og hjerter utklipt i sånn pakke (veit ikke helt ka d heite), knapper, og en del e ikke kan navnet på[:)]

Back
Topp