Pyh!

Olive76

Forumet er livet
Så var golvene vasket. Mangler litt smårydding og så kan svigermor basre komme. Og det gjør hun imorgen.

Dagene er travle. Trodde jeg bare skulle småjobbe litt idag. men vips kom det to dødsfall og dermed to samtaler jeg måtte ha unne. jammen flaks at julepreknene var ferdig. Så det blir to begrevelser på meg 29.12. Og begge døde heter Margrete. Så blir vanskelig å si feil navn, men enkelt å rote sammen allikevel[8D]

Og sånn går nu dagan! Og 2 dager er Malte 1 år og for et år siden lå jeg på sykehuset med omgangssyke og svangerskapsforgifting. Vil egentlig helre vaske golv enn det, ja!

Malte kan neste gå nå. Artig, ja.

Dere ser lite til meg for tiden. Men jeg er inneom og ser til dere selv om jeg ikke skriver. Så dere blir ikke kvitt meg så lett.

GOD JUL DAMER!

Wow! Er Malte et år allerede[8|] Tiden flyr!! Vasking hørtes mye bedre ut enn omganssyke og svangerskapsforgiftning, så du får tenke på det når du svinger moppen[;)] Lykke til med begravelser
og GOD JUL til mdeg og dine[:D]

Ja, leste på facebook at han blir 1 år, tiden går jammen fort [:D]
Lykke til med begravelser, og håper dere får en fantastisk jul [:)]

ønsker deg og dine en god jul og tenk at Malt e er 1 år i morgen. Tiden flyr av sted..

Gratulerer med bursdagen til malte i morgen.[:)] Ett år.[:)] Nå er han ingen baby lenger.

Back
Topp