Puuuhhh

KathMor

Forumet er livet
Vi snakker testing av tålmodighet så det holder.... *en to tre fire fem... trehundreogførtien trehundreogførtito....*

Hahhahaha! Hva skjer`a? [8D]

Nei bare emma som klikker i dusjen, skal ingenting.... ei lita ei sm er overtrøtt fordi hun ikke fikk sove fordi storesøster våknet henne ...

Og emma er våken enda der inne.. lagt seg for en time siden [:o]... og jeg gruer meg for helga jeg nå, er vanseklig faktisk å taime inn alt sammen, soving og alt sånt.... [X(]

nå er jeg trøtt

Ja, lett skal det ikke være[8|][8D]

Glad jeg har nesten 5 år mellom jentene mine[8D]

velkommen inn i tobarnsmor klubben[:D][8D] 18 mnd mellom mine, så vet hvor travelt det er, trøst deg med at det blir bedre og bedre! men regn med og gå med gensern på vranga , gnikke deg i øynene med mascara på og levere unger med leverpostei på klærne dine iblant,så går det så bra atte[;)][:D]

ORIGINAL: tosmågull*

velkommen inn i tobarnsmor klubben[:D][8D] 18 mnd mellom mine, så vet hvor travelt det er, trøst deg med at det blir bedre og bedre! men regn med og gå med gensern på vranga , gnikke deg i øynene med mascara på og levere unger med leverpostei på klærne dine iblant,så går det så bra atte[;)][:D]

HAHAHAH - jeg gikk med joggebuksa på vranga her i går morges tror jeg det var, da jeg skulle levere i barnehagen! *ler høyt*

Alle bein i kroppen min skriker LEGG DEG NÅ! Men kan jo ikke det [&:] Vil jo og nyte helt alene tid.... og jeg som ville se senkveld og sånt... tviiiiiiler [X(]

synes du er flink eg[:D][:D][:D][:D] Skjønner den med åleine tida på kvelden, er heeelig[:D] Men james kjem vell snart heim??? og då skal du nok få sova!!!!! Men føler eg er konstant trøtt her og...litt med denne tida og då- begynner å bli mørkere!!!

ORIGINAL: Tovvar

synes du er flink eg[:D][:D][:D][:D] Skjønner den med åleine tida på kvelden, er heeelig[:D] Men james kjem vell snart heim??? og då skal du nok få sova!!!!! Men føler eg er konstant trøtt her og...litt med denne tida og då- begynner å bli mørkere!!!

Ja er noe med det og altså - merker det falles her i gården på kveldene nå - for jeg er så pigg på dagen på dager som i dag - masse sol og lyst og deilig [:)] Men ja, her blir det senga etter nytt på nytt... så får jeg noen timer før snuppa skal ha puppe-påfyll rundt 24 [:)]
James kommer om en uke - så gjett om jeg gleder meg til neste lørdag da gitt! Da skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å få til å sove leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge [:)]

Back
Topp