Puuuhh....!!

alexine

Elsker forumet
Forrige uke ringte en god venninne meg å spurte om jeg kunne passe datteren hennes. Hun hadde bestilt seg tur til utlandet med noen venninner i tre dager, men barenfaren hadde slått seg vrang og ville ikke passe jentungen som avtalt. Jeg sa ja, så nå sitter jeg her med ei trassig, lur og bestemt dame på 4 år og er dødssliten! Enda hun har vært i barnehagen i dag! Puuh.... Hun prøver seg  med alt, f.eks "mamma sier at jeg skal få potetgull til frokost!". Har bært henne inn på rommet sitt på en liten time out alt i dag! Kan ikke huske at datra mi var slik, men, det er litt enklere med sine egne barn...Tror det blir tidlig kvelden på meg idag gitt....
Sånn, godt med en liten utblåsning![:)]

Uff ja. Synes jammen du er god som sa ja til det jeg[:)]. Får heller hvile godt ut og kjempe med nye krefter imorgen da [:)]

oi, høres slitsomt ut. 

En tanke slo meg når hun sovnet ; Gudskjelov skal jeg ha en gutt!! Hehehe...
Innbiller meg at gutter er litt mer enkle enn jenter!?

Hmmm jeg synes ikke jenta mi er spesielt vanskelig. Alle skryter sånn av hvor snill og flink hun er, men spørs om vi er så heldige neste gang.[:)]

Så bra[:)] Datteren min har vært en drøm hun også, så har vanskelig for å tro at jeg kan være så heldig en gang til! Venter du jente eller gutt denne gangen?

Jeg venter nok ei jente, men er slettes ikke sikker på at neste jente blir såpass snill. Hun har jammen mye å leve opp til [8|]

Ok[:)] Men da har du ihvertfall ei som går foran som et godt eksempel, og bare det er jo et pluss[:)]

Jo om det varer så lenge da. Spørs om hun ikke blir sjalu og kanskje noe rampete når nestemann kommer. Men kan jo også være at hun fortsetter å være snill da. [:)]

Ja, det er vel sjanser for at hun kanskje blir det.... Hvor gammel er jenta di?[:)]

Jenta mi er 15 måneder, så hun skjønner ikke at hun skal bli storesøster enda.

Så lita enda ja... Men så kos da, å få to så tette... Er bare 2 år mellom meg og søsteren min, og vi er oppvokst som tvillinger omtrent. Mamma sier enda dere, og ikke du når hun prater til en av oss... hehe... Datra mi er 12 år alt, så hun blir jo en stor storesøster.

Det er kjekt med så to tette tror jeg, men er nok ikke dumt med litt aldersforskjell heller. Det som nok blir litt tøft er at jenta mi går hjemme med meg enda. Jeg har søkt barnehageplass fra januar, men vet ennå ikke om jeg får det.[8|]

[:)] Krysser fingra for barnehageplassen!

Ellers blir det nok tøft med doble bleieskift hjemme hehe

Ja, det vil jeg tro! Har lyst på en/ei tett etter lillemann denne gangen, om alt går bra...

Ja det kan jo bli kjekt det om du får det til. Jeg har litt blandede følelser om det, selv om jeg gleder meg en hel masse også.[:)]

hehe  [:D]Kan være utfordring med disse små tassene se.. Alle unger har jo forskjellig "styrke" i trassalderen så noen er mye mer utfordrene enn andre.. .hehe

Jeg tviler ikke. Men blir nok mange kjekke stunder også [:D]

Bare det gode veier mer enn det dårligere, så holder man ut og klarer det meste, tenker jeg[:)] Og det er jo utrolig hvor tålmodig man er med disse barna...

Back
Topp