Puuuh

spjolk1

Forelsket i forumet
I og med at det er fredag i dag. Så er jeg i full husvask.
Men merker fort at husvasken blir tyngre å tyngre for her gang. Er det bare meg som sliter litt med det eller?
Ellers da jenter, hva skal dere tilbringe helgen med?
Jeg for min del skal jobbe hele helga [:'(]

uff, jaaa.. har jo egentlig ikke lov å gjøre noe, men jeg klarer ikke å la være. så i dag skal det skiftes på senger, og støvsuges, vaskes, tørke støv og vaske badene. MÅ bare gjøre det!! liker følelsen av å være ferdig. men fyyy så vondt det er!

åhhh, nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ikke ha gjort noe annet enn å rydde vekk frokost og satt på oppvaskmaskinen..
[:'(]

Må vel prøve å få gjort noe etterpå. har ike vært i form de siste dagene, men idag er jeg heldigvis bedre.

Mormarion: NÅ MÅ DU TA DET MED RO SNUPPA!!!!!!!(men jeg vet hvor vanskelig det er å se alt forfalle rundt[:'(])

Er ikke i form til husarbeid i det hele tatt [8|] Bruker mestparten av energien til gutten min, så får mannen ta over det verste.. Hadde storrengjøring  på søndagen som var, og da hadde jeg smerter i bekken og rygg i flere dager etter, så avventer litt med den ryddinga [8D]

jaaa.. vet jeg skal ta det med ro. men har hele dagen på meg.. så blir små ting innimellom =) sengene først, så jeg får bort vasken og kanskje begynt på babyklærene, siden det bare er 3 uker igjen!! *HJELP*
ORIGINAL: eilejoha

åhhh, nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ikke ha gjort noe annet enn å rydde vekk frokost og satt på oppvaskmaskinen..
[:'(]

Må vel prøve å få gjort noe etterpå. har ike vært i form de siste dagene, men idag er jeg heldigvis bedre.

Mormarion: NÅ MÅ DU TA DET MED RO SNUPPA!!!!!!!(men jeg vet hvor vanskelig det er å se alt forfalle rundt[:'(])

Puuuh ja du sier noe, har begynet på fredags vasken godt og ha det ryddig og rent rundt seg, så her tar jeg litt om gangen klarer ikke alt med en gang som før og da fungerer det på et hvis merker jeg får smerter i hofter og rygg når jeg vasker og styrer.. jaja, så var det det med hybbelkaniner da.. ikke pent sier jeg, men de trives så godt.

åå det skulle jeg oxo få gjort.. men orker ikke stort lengre.. Den lille energiene jeg har må jeg gi til Bella hunden min, har så dårlig samvittighet oven for henne. har fått satt på en vask i dag og må snart ned å sette på en ny en. og videre er planen om å få støvsug golvene. Men får ta det etter hvert.. verker så sinnsykt i ribbeina i dag:(

Prøveeksamen hele helga [:'(]

Husvask er tungt, så jeg må innrømme at jeg gjør det ikke så mye for tiden.  Jeg rydder da:) Og i dag har den fantastiske kjæresten min vasket alle gulv.. det er deilig[:)]

Husvask og klesvask er noe jeg utsetter hele tiden pga at det er tungt og vondt for bekkenet.. Føler meg helt ræva når jeg ikke får vasket osv. Var kjempeflink hele tiden før,men nå er alt et ork. Prøver og være flink og rydde og brette litt tøy,men ellers må sambo gjøre så og si alt[&o]Det værste er at han ikke er noe flink til og vaske gulv og tørke støv så jeg føler jeg bare klager[8D]

Back
Topp