FlaksiMummy
Elsker forumet
Seriøst. Les artiklene over her da 
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg putter ikke smokken i munnen mtp bakterier, fÅ ting som er sÅ skittent som en menneskekjeft. Foretrekker Å kysse ham pÅ kinnet, men det hender han gir smask pÅ truten.
Putter du den i egen munn så overfører du bakteriefloraen fra deg til babyen.. Og babyer er ikke klare for det.. Jeg har ALDRI gjort det med smokken til snuppa og kommer heller ikke til å gjøre det med nestemann..
Det er dem som skjermer ungene for alle mulige bakterier som stort sett får de verste eksem/allergi- barna. Det er klart ungene tåler at mor sutter li
tt på smokken. Men å holde den under vann funker fint det også.
Jeg kan ikke se at jeg noen steder har skrevet at jeg skjermer ham for alle former for bakterier. Tvert i mot mener jeg det er bra at de utvikler imunforsvaret sitt ved Å utsettes for diverse, noe de blir hele tiden. Jeg forholder meg imidlertid til beskjeden jeg fikk pÅ sykehuset akkurat ang. munnbakterier. Han var syk rett etter fØdsel og er ekstra fØlsom for infeksjoner.Generelt sett er jeg enig med deg i at ungene tÅler det helt fint, spesielt nÅr de ikke lenger er babyer, men jeg velger Å styre unna akkurat de bakteriene og har heller med en ekstrasmokk nÅr vi er ute. Kan ikke se at det er noe hysterisk over det.
Men da blir det noe annet i ditt tilfelle, når babyen er veldig liten og syk. Men ellers er det lurt å gjøre det innimellom[/quotj
Jada, gjØr jo det. FØlte bare for Å respondere siden jeg ble sitert, da jeg syntes det ble fremstilt vel svart/hvitt. Jeg er som nevnt ikke bakteriehysterisk, men akkurat munnbakterier hadde jeg nok muligens styrt unna uansett. Men leste artiklene og lÆrte noe nytt![]()