Putte smokken i egen munn?

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Hva mener dere om nettopp dette? Å hva med å kysse sitt eget barn på munn?

Pleier ikke å bite der di sutteer men på baksiden , nå bruker ikke min sønn tutt da . men andre jg har passet ) :P og ja jeg nusser sønnen min på munnen å han nusser tilbake :-* han kommer faktisk å nusser mg på munnen på eget initiativ også ;-)

Smokk = ææææsj :P Klarer den ikke. Nusser litt på barnets munn, men det fordi hun vil det. Selv synes jeg det er best å kysse på kinnene.

Skjønte at tittelen kunne være litt missvisende :rolleyes: Mente om smukken f.eks faller på bakken, om du som mor putter den i din munn og gir tilbake til barnet :P

Skjønte at tittelen kunne være litt missvisende :rolleyes: Mente om smukken f.eks faller på bakken, om du som mor putter den i din munn og gir tilbake til barnet :P
Jeg har gjort det noen få ganger om jeg ikke har hatt vask tilgjengelig, da hun var mindre. Og om hun desperat ville ha den :p men ikke ellers. Kysse på munn har jeg gjort masse :p

Men tørka den først med genser altså :p

Putter den i min munn og så i hennes. Tørker av på genseren eller jakka først. Ser ikke noe i veien eller ekkelt med det

Selv tørker jeg av sutten og putter den i egen munn, selvom vi er hjemme... Selvsagt ikke hvis jeg kjenner på kroppen at jeg er litt rusten... Kysse på munnen syntes jeg er veldig koselig :)

Putter ikke smukken i min munn først nei. Den blir jo ikke renere av det akkurat... æsj!

Putter du den i egen munn så overfører du bakteriefloraen fra deg til babyen.. Og babyer er ikke klare for det.. Jeg har ALDRI gjort det med smokken til snuppa og kommer heller ikke til å gjøre det med nestemann..

Det med smokken husker jeg ikke helt... Tror jeg tørka den av med genseren, og så putta den i munn? Men nussing på munn syns jeg er helt greit jeg :)

Har ikke barn som bruker smokk men å få nuss på munnen eller på kinnet er koselig men er kun minste som nusser på munn :)

Er mer ungen som putter smokken i vår munn. Dvs slår den mot munnen vår for å få den inn. Hun er veldig glad i å dele smokken,og "krangle" om den. Susser ikke så mye på munnen, mer rundt. Men hun er are 9 mnd.

Neineineii til smokk, det er jo like skittent i minn munn (vet de som "vasker" smokken i egen munn).. usj! har sussa alle barna mine på munnen men det va mest når de va yngre de herma etter meg og pappaen, babyen gjør det av og til men herregud det er jo bare søtt.

Mussing på munn blir det mange gang i løpe av dagen. Minsten elsker å musse på mamman sin. Det er mine barn så ser ikke problemet med det.

Jeg putter ikke smokken i munnen mtp bakterier, fÅ ting som er sÅ skittent som en menneskekjeft. Foretrekker Å kysse ham pÅ kinnet, men det hender han gir smask pÅ truten.

Smokk = ææææsj :P Klarer den ikke. Nusser litt på barnets munn, men det fordi hun vil det. Selv synes jeg det er best å kysse på kinnene.

Samme her.
Så lenge barna ønsker å susse på munn så gjør jeg det . Men når de blir store nok så slutter vi med det!

Back
Topp