Pute

delfie

Elsker forumet
Marsboerne2017
Kjøpte pute til Frøkna igår så inatt lot jeg henne sove på ryggen. Hun har jo sovet på magen helt siden fødselen fordi hun ikke sover godt på ryggen, sover kun et kvarter av gangen mens på magen kan hun sove bortimot 12 timer i strekk. Men jeg syns hun er så smal i ansiktet og mistenker at det kommer av at hun har liggi på magen. Hun ligger jo å presser ansiktet sammen om du skjønner. Jaja hun er jo verdens vakreste likevel da:)
Som sagt så har jeg nå kjøpt pute og skal prøve å ligge på ryggen. Hun sov relativt greit, men våkna fryktelig mange ganger da. Hun våkner av at hun veiver med armer og bein. Også sparker hun av seg dyna hele tiden. Håper det går seg til etterhvert da. Hun sov bedre på ryggen nå enn da hun var nyfødt iallefall.

Noen andre her som bruker pute? Hvor stor pute har de isåfall? Jeg kjøpte ei juniorpute, men syns kanskje den var litt stor...

Jeg har brukt pute fra hun var nyfødt jeg, men den er jo like tynn som et laken da [&:]
Også liggen hun på ryggen når hun sover nå. SOvner inn på siden og snur seg over på ryggen.

Får håpe hun vil like seg på puta etterhvert da og at hun sover bedre [:)]

Jeg har ikke pute.. og kommer nok til å vente en stund til før jeg anskaffer det til Frida[;)]

ORIGINAL: Beijbi

Jeg har brukt pute fra hun var nyfødt jeg, men den er jo like tynn som et laken da [&:]
Også liggen hun på ryggen når hun sover nå. SOvner inn på siden og snur seg over på ryggen.

Får håpe hun vil like seg på puta etterhvert da og at hun sover bedre [:)]

sign! hun har nesten brukt pute fra hun var født, sånn kjempe tynn ei!

Jeg så på den babyputa, men syns den var litt tynn jeg. Grunnen til at jeg ville kjøpe pute til henne er jo at hun skulle få støtte til hodet sånn at hun skulle klare å sove på ryggen istedenfor på magen. Men kunne egentlig tenkt meg en mellomting mellom babyputa og juniorputa... Nå i kveld la jeg henne på ryggen fra starten av, hun styra, skravla og kava endel, men hun sovna av seg sjøl tilslutt og uten noe gråting. Da gjennstår å se hvor lenge hun sover før jeg må gi smokk da... Når hun ligger på magen sover hun hele natta uten å våkne...

Jaja, det varte ikke lenge gitt. Hun sov nesten en halvtime før hun våkna. Det har aldri skjedd tidligere, bortsett fra helt i starten da hun ble lagt på ryggen... Har bestemt meg for å prøve hele denne natta for å se om hun fortsetter å våkne, men om jeg må gi henne smokk hver halvtime natta gjennom ja da skal hun jammen få sove på magen i fremtiden.

Nei hun vil ikke ligge på ryggen. Sånn har hun vært siden hun ble født. Når hun ligger på ryggen våkner hun etter kort tid. sover maks 15-30 min før hu våkner, mens på magen kan hun sove 12 timer uten å våkne.
Hun lå på ryggen i hele natt da, men jeg måtte gi henne smokk og roe henne et utall ganger. Mista tellinga på hvor mange. Men har bestemt meg for å gi henne noen netter til å bli vant til å ligge på ryggen. Dersom hun fortsetter å våkne får hun bare fortsette å ligge på magen. Broren hennes ville også bare ligge på magen. Har visst sånne magebarn jeg...

Back
Topp