Anbefaler IKKE ikea sine iallfall... aldri hatt så vondt i nakken som med de putene.
Dei kjem berre i ein str pg da er det vanskeleg å få den puta som er god for deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler IKKE ikea sine iallfall... aldri hatt så vondt i nakken som med de putene.
Kan godt hende :-/ gjorde bare vondt verre :-(Dei kjem berre i ein str pg da er det vanskeleg å få den puta som er god for deg.
Jeg har en slik i vanlig puteform, og syns den er helt genial. Den former seg etter hvordan jeg ligger på den, så føler ikke at jeg trenger den ekstra nakkestøtten.
Har også overmadrass i wellpur, og verden for ryggen min har blitt en annen. Før kunne jeg ikke ligge på ryggen uten at det låste seg i hofter og korsrygg, men dette har jeg ikke hatt problemer med siden jeg fikl overmadrassen![]()
Høie?![]()
Det er en forhandler
Det var jo dumtDen siste har eg vore rundt på og ALLE hadde str Liten![]()
Men må sjå litt i morgo evt i løpe av veka om eg finner![]()
Og eg har aldri hatt så fantastisk god pute som den frå IKEA. Det gjeld vel å finne den puta som passar akkurat din kropp/nakke. IKEA har mjuk og fast variant, eg brukar den faste. Får knapt sove med annan pute, tar med meg puta mi over alt eg, til og med på hotell.Anbefaler IKKE ikea sine iallfall... aldri hatt så vondt i nakken som med de putene.