Pute?

Var på kid ista og kom plutselig over barneputer. Tenkte at han må jo ha pute før eller siden så kan jo like gjerne kjøpe og ha. Mye mulig det er tilfeldig men i kveld har han ligget samme vei i senga hele kvelden med hodet plantet på puta;) Hihi:)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Var når han fikk pute at han begynte å sove bedre her også :) Tror det hjelper mye på litt tett nese, og da sover ihvertfall min bedre :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Var på kid ista og kom plutselig over barneputer. Tenkte at han må jo ha pute før eller siden så kan jo like gjerne kjøpe og ha. Mye mulig det er tilfeldig men i kveld har han ligget samme vei i senga hele kvelden med hodet plantet på puta;) Hihi:)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Hmmm... Kanskje vi skal til teste det en dag også :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Var når han fikk pute at han begynte å sove bedre her også :) Tror det hjelper mye på litt tett nese, og da sover ihvertfall min bedre :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hmm... må kanskje testes. Har ikke tenkt på det med pute jeg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke begynt med enda:)

Hvilken type pute har dere som bruker det? Vi har en som fulgte med dyna, den der tynne fra ikea, men føler den kanskje blir for flat, og at voksenpute blir for mye igjen? Må prøve pute her i natt pga tett nese, så skal se om ikea sin er grei nok eller om vi må kjøpe pute...

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Hvilken type pute har dere som bruker det? Vi har en som fulgte med dyna, den der tynne fra ikea, men føler den kanskje blir for flat, og at voksenpute blir for mye igjen? Må prøve pute her i natt pga tett nese, så skal se om ikea sin er grei nok eller om vi må kjøpe pute...

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)
Har juniorpute..akkurat passe størrelse:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har juniorpute..akkurat passe størrelse:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
men hvordan pute er det? :P er den flat liksom, eller er den mellom flat og "voksen-pute"? har ikke greie på forskjell på baby, junior osv jeg :P

Back
Topp