Pute

Almy

Forelsket i forumet
Bruker dere pute til deres søte små??[:)]

Evt. hvorfor/hvorfor ikke???

Har en pitteliten dunpute, og den er jo evig flat... [X(]
Er lissom ikke pute [:D]

Bruker ikke pute, gjorde det heller ikke med første mann. Grunnen til at jeg ikke gjør det er at når jeg fikk første ungen min fikk vi med skriv fra krybbedød foreningen at de ikke anbefalte det i forhold til krybbedød. Så da har det bare blitt til at vi ikke har brukt det. Nå har begge ungene mine hatt kule rundt hodet og så vi har ikke MÅTTE ha pute heller pga hodeformen.

jeg bruker ikke pute, men det er fordi jeg selv er ikke gald i det så når han ligger i sengen min ser det ikke ut som det er behagelig :P
+ syntes det er like greit at han ikke bruker det..
MEN han ligger på en våksendyne da så det er litt mykt i forhold til bare madrasen..
å han er OVER alt i senga ^^, finner han ALDRI på samme plassen som jeg la han ned.. han er både på kryss å tvers [:D]

Takk for svar :)

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har vært å kjøpt pute for en stund siden, og tatt trekk på den... men så har den bare blitt liggende i fotenden på sengen hans.. [8D] har liksom ikke tort å bruke den... [8D]

ORIGINAL: Almy

Takk for svar :)

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har vært å kjøpt pute for en stund siden, og tatt trekk på den... men så har den bare blitt liggende i fotenden på sengen hans.. [8D] har liksom ikke tort å bruke den... [8D]

er jo bare å prøve den en kveld å se hvordan han trives :)

prøvde det en liten periode, bare fordi jeg fikk en.. men så gulpa han på den en dag, og etter den ble vaska kom den liksom aldri tilbake i sengen.. [8D]

ORIGINAL: BølleBella

Har en pitteliten dunpute, og den er jo evig flat... [X(]
Er lissom ikke pute [:D]

kanskje bytte over til en litt høyere etterhvert[:D]

Har pute, men bruker den ikke.
Fått 2 forskjellige beskjeder fra sykehuset og helsesøter om bruk av pute. Så jeg fant ut at jeg drøyer til hu blir større[:D]

Vi bruker ikke pute, storesøster begynte ikke med pute før hun var 2,5 år tror jeg. [:)]

Faren for krybbedød er størst fram til ca 4 måneders alder mener jeg å ha lest.

Vi ble anbefalt av kiropraktor å bruke pute. Men snuppa åler seg rundt, så hun lå ikke lenge oppå puta, så vi tok den bort igjen. Bretter den dobbelt og har den i vogna, så kommer hun litt høyere med hodet og ser litt mer. [:)]

bruke puta å har brukt puta siden dag ein [:)]

Back
Topp