Pute?

Tweak

Forumet er livet
Hvor mange av de små er det som liker å bruke pute?

Julia bare måååå ha hodet oppå noe og ender opp med å ligge oppå en bamse eller så balanserer hun hodet oppå sengekantbeskyttelsen i hodeenden. [8|] Den lille babyputa er jo bare en tynn flis og ikke sånn som hun vil ha det. Hun ligger på siden da, ikke på rygg eller magen.

Noen forslag til hvor jeg kan finne en passende pute til Julia?

Her bruker vi ikke pute og har aldri prøvd pute =)

Vilde har ikke egen pute, men når hun sover i sengen vår havner hun alltid oppå våre store puter... og jeg blir liggende uten[&:]. Ligger med hode og magen oppå puta, og avogtil på tvers oppå puta, langs veggen[8D]. Har tenkt på å kjøpe egen pute til henne.

Her er babyputen enda brukbar[:D][:D]
stort sett bruker han den ikke og ligger uten[8D]

Her har jeg kjøpt pute fra høie på jysk,allergo tror jeg den het,under 200kr veldig bra!
Vilde har den samme og den holder seg fint [:)]

ja, vi har begynt med det nå... og da sover lillemann sååå mye mer på "riktig plass" i senga. før har han ligget rundt omkring for å finne en god plass... men jeg så hvor mye han koooooooooste seg på min hodepute, så da fikk han en også. vi har en lav hodepute fra ikea som kostet en tier, for den er passe lav til han... :D

Vi har begynt med pute. Er riktignok den tynn eputa, men jonas elsker den [:)]

ORIGINAL: crispy

samme her

Nicolay bruker en tynn babypute. Har han gjort siden han var 6-7 mnd. Ser for flatt ut uten[:D]
Vet de har litt tykkere på Jysk, Kid og Princess[:)]

Her har vi ikke innført pute ennå. Kommer nok ikke til å gjøre det på en stund ennå.

Her har vi brukt pute siden fødselen... [8|] (jaaada, jeg vet man ikke skal det!)
Men anyway... Sist han var forkjøla, fikk han bruke vanlig pute for å komme høyere og det var langt ifra greit når vi tok vekk den! Så han bruker en helt vanlig pute nå. [:)]

ORIGINAL: huzky

ja, vi har begynt med det nå... og da sover lillemann sååå mye mer på "riktig plass" i senga. før har han ligget rundt omkring for å finne en god plass... men jeg så hvor mye han koooooooooste seg på min hodepute, så da fikk han en også. vi har en lav hodepute fra ikea som kostet en tier, for den er passe lav til han... :D

Det var det samme her... Hun snudde seg og la seg oppå dyna si, har to dyner sånn at vi kan legge en til over henne når hun har lagt seg oppå den første. Men i senga vår storkoste hun seg oppå puta mi sånn at jeg havnet omtrent ut på nattbordet [8D] Nå har hun den lille flisa av en pute, men den støtter jo ikke hodet skikkelig når hun ligger på siden. Ligger hun på ryggen så tar hun vekk puta [:)] Så vi trenger en liten pute men som ikke bare fungerer som koseklut sånn som den hun har.

Skal se etter den allergo på Jysk! [:)]

ORIGINAL: crispy

[:)]

vi bruker den junior puta fra princess. den som er anbefalt av astma forbundet. hadde først den babyputa så byttet vi for litt siden til den puta som er litt større. ikke kjukkere men større[:)]

Har aldri brukt pute nei.
Det er en vanesak som ikke er veldig gunstig for nakke og rygg.
Men er ofte innom på kvelden etter at hun har sovnet og drar vekk bamsen hun ligger oppå[:D]

JAkob har akkurat begynt med en sånn helt tynn pute. Virker deilig å ha noe litt mykere enn madrassen å hvile hodet på. Ikke det at hodet er på puta hele natta akkurat..Hehe

de som bruker pute... sove de på ryggen? har vurdert pute, men han sove på magen en del så då har eg vært litt usikker på koss d går..

Back
Topp