Pute?!?

Perlepia

Betatt av forumet
Sitter klar for å legge meg, og mini ligger og sover allerede... men nå sitter jeg og lurer på dette med pute eller ikke pute... noen anbefaler ikke pute, mens andre sier du bør pga faren for flatt hode... hva gjør dere??

jeg bruker bare flanellbleie som pute så slipper jeg å skifte senge tøy viss han gulper[;)]

Så små barn ska ikke bruk pute. Hodet bi ikke meir flatt av å ikke bruke pute. Her bruka e kun putevar t pute. Og hodet t Tobias e nu akkurat sånn da ska vær. Rund. [:D]

jeg bretter ett pledd under hode og litt av overkroppen .. men det er mest pga at ho skal ligge litt opphøyd pga hofteputa ho har

Har bare putetrekket som pute.. Eller gulpekluten.. Så jeg slipper å vaske alt om han gulper :P

Jeg bruker bare putetrekket jeg. Men det er bare fordi jeg ikke skal behøve å skifte hele senge settet om hun gulper, eller mister smokken med malt på :) 

ORIGINAL: Sl0th

Har bare putetrekket som pute.. Eller gulpekluten.. Så jeg slipper å vaske alt om han gulper :P

etter det jeg fant ut var det før anbefalt ikke å bruke pute, men nyere forskning har kommet fram at man skal bruke en liten og flat pute. Her har vi brukt en slik pute hele tia når han ligger i senga. I vuggen hvor han ligger på dagtid bruker jeg derimot ingen pute

ORIGINAL: chicka mom

ORIGINAL: Sl0th

Bruker bare gulpeklut her og.

Har også brukt gulpeklut eller brettet putetrekket, men så fikk jeg plutselig for meg å bruke pute... husker ikke hvorfor,hihi.. men bruker det ikke i vogna eller når han ligger på teppe og sånn liksom. når jeg har pute ligger han jo med ryggen og hodet på den,så han får ingen knekk i nakken, men.. noen som vet hvorfor man ikke skal bruke pute da? er det pga nakkevondt eller at de kan kveles av eget gulp hvis de har knekk i nakken eller noe sånt?

Back
Topp