Pute til de små

En tråd i 'Januar 2017' startet av MaleneO, 17 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Når tenker dere å ta i bruk hodepute i senga til de små? Min har alltid vært en sånn type som koooooser seg med dyna si, og nå har han begynt å legge seg oppå dyna og holde rundt den for å lage til ei «pute» [emoji38] Så vi vurderer sterkt å kjøpe ei babypute nå. Er det dun som gjelder her også eller?

2. 87'modell Forumet er livet

Barn under ett år skal ikke ha pute. Barn trenger ikke pute heller. :)

3. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Nei, han -trenger- det nok ikke, men fy søren så mye bedre han sover når han bruker dyna som hodepute. Før han blir for kald that is, og da begynner den evige kampen gjennom natta hvor han vil kose dyna men samtidig ha den over seg [emoji849]
    Er forresten ikke snakk om sånn diger pute altså [emoji6] Bare sånn tynn babypute.

4. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020 Januar 2017

Ville egentlig ikke gått for dun iallefall. Siden det kan føre til allergi :) her bruker småen sengeslangen som pute i blant. Kjøper ikke pute med det første. Broren begynte vell rett før året med pute, skulle alltid ligge på vår

5. Navi Gift med forumet VIP Januar 2017

Jeg har håpet å droppe hele puten, men her og brukes litt av hvert som pute om hun får det til (og vi flytter henne av igjen)[emoji28] Sengeslange, bamse, dyne, you name it... Så får se over nyttår om vi går for en av disse flate - da fyller hun jo straks 1år uansett.

6. 87'modell Forumet er livet

7. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Er sjelden dyna havner over hodet heldigvis, og da gir han fort beskjed om han ikke får den vekk selv. Det jeg mente med å ha dyna over seg var over kroppen [emoji6] Men det er ikke så lett når han vil spoone dyna og ha kinnet most inni den [emoji28] Nattpose funker uansett ikke på han min, må ha dyna si for å sovne.

8. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Hah, min er og sånn. Finner han som oftest oppå dyna med dyna som en ball i et hjørne
    Litt usikker på åssen jeg skal løse det.
    Min våkner jo og blir dritsur om jeg flytter på han. Så har hatt en ekstradyne å legge over han[emoji23]

9. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Min blir også sur, og så går det maks 10 sekunder før han har lagt seg tilbake igjen.
    Kan hende ekstradyne er tingen, men tenkte en pute tok mindre plass [emoji6]

10. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Ja, sansynligvis [emoji28] var bare enkleste løsning

11. Ekornmamma Ønsker oss en liten en Julikulene 2020

Vi tenker kjøpe pute og større dyne til 1 års dagen. Lillegutt liker å ligge med hodet på noe, men sover fint uten [emoji4] Det er jo ikke sånn at barnet magisk over natten blir klar for pute, når de blir 1 år, men det er nå det som er anbefalingen. Så må man føle litt på det selv. Grunnen er jo fare for krybbedød, så er jo viktige greier!

12. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Blir nok 1 årsdagen her også. Han skal hvertfall få større dyne, den han har nå dekker jo ikke hele kroppen hans en gang [emoji28] Vi har også ønsket oss sengeslange til jul, så jeg ser om den faller i smak før en evt. pute kjøpes inn.

• Liker Liker x 1
  13. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Her har enda ikke eldste på snart 3år fått pute, venter ihvertfall til ho er godt over året [emoji4]

• Liker Liker x 1
  14. Håndballmamma * Lykke * Novemberskattene 2014 <3 Påskekyllingene 2020

Frøkna mi sliter med tett nese og bihuler og har gjort det lenge så ble anbefalt å bruke en hard voksen hodepute. Det har hun hatt i 4 mnd nå

• Liker Liker x 1
  15. CB89 Forelsket i forumet Januar 2017

Er det noen av de små som har begynt å bruke puter nå? Hvordan går det?
    Han luringen min har begynt å legge seg med hode på senge«slangen», vurderer å kjøpe en pute til han

16. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Har prøvd, men den flyr bare veggimellom, men du kan jo bare teste [emoji4]

17. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Jeg har kjøpt den minste typen. Han sovner på den, men i løpet av natta havner den et helt annet sted [emoji23]

18. CB89 Forelsket i forumet Januar 2017

Haha, ja kan tenke meg at den flytter seg mye rundt.. men tror jeg skal prøve[emoji4]

• Liker Liker x 1

Del denne siden