Pute! *inspirert*

To høye nå. Men må ligge/sitte når som jeg er gravid. Til vanlig bruker jeg bare ei høy pute. Nå lever jeg jo i et pute kaos i senga. :P

"Normal" tempur pute :)
Har også tempur overmadrass. Begge er genialt siden jeg sliter med vondy i ledd :)

Fortsatt god som ny :)

Last edited:
I senga har jeg
2 halvt dun og fiber, for at de skal holde seg puffy
2 diiigre i fiber

Må begynne kvelden med to puter, iløpet av natta så går jeg over til en, noen ganger våkner jeg opp med hodet på madrassen.
Men jeg får ikke sove om jeg ikke begynner med to :P

Har en høy pute som er myk og fast, og ei lav pute oppå dær igjen som jeg former som jeg vil ha den hver kveld :P Er veldig kresen på puter og må ha to, får ikke sove ellers :P

Jeg bruker hotell putter! Store og myke.. Men har jeg vondt i nakke bruker jeg tempur pute :)

Jeg trenger ikke så mye under hodet, med mindre jeg er forkjølet. Da må jeg så høyt opp at jeg nesten sitter, for å få puste. Da blir det gjerne en sammenbrettet dyne under hodet og delvis ryggen,

Relativt fast, men også en dæsj av mykhet:P haha...En mellomting med andre ord;)
Har en fra høie.

Vi kjøpte nye puter nå i forrige uke, så da ble det en stooor myk pute med aloe vera i faktisk. Men jeg må alltid brette puta i to for å sove. Jeg klarer ikke dun, husker vi hadde det hjemme da jeg var liten, og Dunet stakk i nakken min.

En dunpute som er nærmest flat. Får vondt i nakken av tykke puter. Har en tykk i tillegg som jeg bruker på kveldene mens jeg leser.

Stor og luftig pute liker jeg :)

Back
Topp