Pute! *inspirert*

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilken pute bruker du? Høy, lav, hard, myk?

Personlig liker jeg ikke høye puter. Må ha en helt flat flese. Som regel ender jeg opp med å dytte puta opp, og sove på madrassen. Får vondt i nakken av fyldige, store og flotte puter :p

Flat og veldig myk pute er favoritten:) blir fort dyttet på gulvet om det blir for høye/harde!

Myk, normal størrelse og dun, slik at jeg kan bore meg nesten ned til madrassen og være omringet av pute! Ååh. Tror jeg må kjøpe meg en ny pute :D

Jeg vil ha den høy og myk, men fast (er forferdelig kresen på puter og skifter ut puta minst en gang i året, da selv skikkelige puter taper seg raskt.... :-p )

Jeg bruker en pute fra tempur, former seg veldig bra:)
Nå klarer jeg ikke bruke vanlig pute, de er for tynne:p

Bruker Wellpur ergonomisk pute i myk skumgummi. Helt fantastisk med noe fast som former seg etter nakken og hodet! :)

2-3 myke tykke puter. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Medium tykkelse, og ordentlig fast. Må være sånn at jeg kan ligge på siden og ikke ligge med hodet i vinkel oppover. Har fremdeles ikke funnet en ordentlig god pute... Hater overmyke fluffy puter!

Alt funker, så lenge det er en pute.:p

Ganske stor pute, som ikke er for hard, ikke dun! :p

Mannen ligger ofte på madrassen med puta over seg :p

Hehehe, det gjør min mann også :p

Selv har jeg brukt samme puta siden jeg var 12! Aaaltfor lenge, I know, men jeg finner bare ikke ny som er i nærheten av like god :(
Har kjøpt kjempemange puter gjennom årene, men ingen lever opp til den gode, gamle puta mi :p
Den er fast, men ikke for fast, høy, men ikke for høy, akkurat passe myk og den kan bli utsatt for alt mulig uten å miste formen. Den er rett og slett perfekt <3
Alle lapper på den er slitt bort for lengst, så jeg aner ikke hva slags merke det er, må prøve meg fram for å finne tilnærmet lik :p
Fortsetter å kjøpe nye og prøvesover dem, men etter et par dager til uker er den gamle puta på plass igjen - kommer sannsynligvis til å bruke den til jeg parkerer tøflene for godt :p

Stor og myk, men ikke så myk at den faller helt sammen :-P

Bitteliten en. Samboeren omtaler putta mi bare som "kluten". :P

Back
Topp