Pusting

Februar?

Forumet er livet
Jenta mi puster så rart når hun sover. Vet egentlig ikke om dette er normalt eller ikke. Hun puster hurtig et par ganger, så litt stopp så et stort pust så noen korte igjen. Vet rett og slett ikke om dette er normalt.
Flere i familien har søvn apne og er redd for at hun har det også. Jeg har det også, pappa har det og enda fler. Skal snakke med hs om dette på onsdag, men tenkte å høre med dere først om er det slik hos dere også?
Det er ikke sånn hele tiden når hun sover altså, men ofte.

Så... noen som kan hjelpe?

Dytter litt[:)]

takk, og dytter litt selv igjen også[:)]

Mine to pusta vel litt sånn når de var nyfødt, men ikke noe nå da..

jeg husker vi reagerte på det når hun ble født for hun gjorde det hun også, men hun gjør det en del ennå

Vienna gjør også slik noen ganger [8|] Tok det opp med HS da hun var nyfødt og da var det normalt hvertfall. Hun sa det var veldig mange som spurte om akkurat det. 

Ok, takk for svar altså. Jeg kjenner jeg bekymrer meg så veldig!

takk for svar. Er jo så bekymret for alt å da vettu[:)]

Slik er det her også av og til, men ikke hele tiden. Jeg har alltid tenkt at han drømmer da, eller er i den lette søvnen... Vet ikke om noe annet, men dytter for deg [:)]

Takk for svar- Det er betryggende å se at andre har det sånn også og ikke bare her. Blir så usikker og redd.

Mi puster også rart. Hurtigpusting, også rolig. Jeg har trodd at hun bare drømmer. Av og til våkner hun like etter også. Jeg aner ikke hvorfor da...

Samme her, men det er fordi han har en forstørret falsk mandel.
Vært hos legen med dette pusteproblemet og fikk time hos øre-nese-hals.
De fjerner den så de får puste bedre.

Back
Topp