Pustevansker

Piñata

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015

Simen begynte i går kveld når han skulle legge seg, og har holdt på sånn i hele natt, sovet kanskje 1,5 time tilsammen. 
Han puster vanlig i noen åndedrag, og så stopper han liksom opp på utpust mange ganger før han har noen normale drag igjen. 
Er så leit å se at han sliter med å puste, har prøvd med astmamedisiner også, men de har blitt et helvete å gi og han  blir helt hysterisk.
Han har også hatt feber på 39.7 i natt og kastet opp skikkelig 1 gang fordi han var tett i nesa og ikke fikk puste skikkelig.
Stakkar liten, vi har heldigvis time hos barnelege på mandag, men det er jo lenge til...

Har noen av deres barn hatt problemer med å puste?

MammaTilSmåsnuppene skrev:
Huff...stakkars Simen :-( Du kan ikke få en time hos legen litt før da? Om det er noen avlysninger for eks?

Mathea sleit med pusten når vi ble lagt inn på sykehuset... Betapred og inhalasjoner gjorde susen veldig kjapt på henne da. Var parainfluensa/falsk krupp hos henne.

God bedring til Simen-gullet! Håper han er bedre snart!

Takk for det.
Slet Mathea med innpust eller utpust? Har hørt at innpust er typisk for falsk krupp, og utpust er jo ofte astma :S

syns mandag er lenge å vente på time ja :S 

God bedring til lillegull emoticon

Å så ekkelt da...
Ville kommet meg til legen jeg.  Går sikkert helt fint, men luirt å få det sjekket i dag

uff så ekkelt:(
stakkar liten gutt, har villa ringt å fått hastetime til legen jeg!
masse go bedring til lillegutt:)

Uffda:( Utpust er typisk astma ja, jeg ville tatt en tur på legevakten, kansje ventolin ikke er nok???

Har ringt legen, så skal ned dit snart. Greit å få tatt en sjekk. Stakkar, han har feber og er pjusk. Håper de finner ut av det.

huff huff god bedring til simen. håper han blir fort bedre

vic gikk på astmamed fra hun var 6 mnd gammel.. aldri lett å gi nei,ble med tvang.
men hva får han?

*Nikki* skrev:
vic gikk på astmamed fra hun var 6 mnd gammel.. aldri lett å gi nei,ble med tvang.
men hva får han?

Han får Ventoline med sånn kolbe og maske. Virkelig en kamp å gi han, han blir helt hysterisk stakkar.. 

vi trykket masken over fjeset og inn med med. ikke noe artig, men jeg kunne ikke være nådig.

han trenger nok noe mer enn bare ventolin. vi startet vel også kun på det,så gikk vi til spesialist og fikk en til å bruke. da begynte d å komme seg

Stakkar lille Simen Oliver. Håper dere fikk hjelp hos legen. God bedring i alle fall!

Næmen stakkar Simengullet da =( Ikke noe moro når man ser de sliter sånn =S
Skal dere på legevakta idag eller?? Hold meg oppdatert da!!!!

Stooor klem!

Hvordan går det med lille Simen?

Stakkars liten, hvordan går det nå? klem

Nå går det mye bedre, pustevanskene holdt på i 1,5 døgn og så gikk det over. 
Han hadde høy feber og fikk en tann samtidig, så kan hende pustevanskene kom av feberen.
Heldigvis er han ikke sånn lenger, nå er han tilbake til å være gode, gamle hveser`n :)

Back
Topp