Puster tungt, sukker og gjesper

Ja!! Jeg også. Føler hele tiden jeg trenger mer oksygen. Går og puster i vinduet og drikker kaldt vann hele tiden. Hadde det sånn hele forrige graviditet også, men det gikk over etter babyen kom. Handler sikkert om økt blodvolum ja. Kjæresten min mobber meg for dårlig kondis (noe som også er sant)...

Mhm, kondisen gikk rett i gulvet med en gang jeg ble gravid :o

Det er ikke bare magen og presset på organene som gjør at pusten blir tyngre, men også det økte blodvolumet, og blodtrykket. :)
Det er helt normalt. Bare lytt til kroppens signaler og ta det med ro. :)
Jeg puster sånn selv men da ofte på kvelden når jeg slapper av - er det et av flere "snart på tide å jobbe mindre" signaler eller hva?

Jeg puster sånn selv men da ofte på kvelden når jeg slapper av - er det et av flere "snart på tide å jobbe mindre" signaler eller hva?

Ja, det er det nok. Snakk med legen/jordmoren din om veien videre. :)

Jeg også puster tungt når jeg slapper av, har blitt ganske så tungpustet. Lege og jordmor sa det er helt normalt, men at jeg måtte si ifra dersom det ble ille. Føler liksom at jeg trenger litt ekstra luft til tider, i tillegg til at jeg er tett i nesa konstant, og da er det vanskelig å puste normalt..

Jeg of puster tungt, kjæresten min trudde jeg bare hadde veldig dårlig kondis :p haha

Back
Topp