Puster du riktig?

Kjedelig :(
Min eldste er også munnpuster, men på ønh sier de at tungebåndet er fint. Hun får jo tungen ut av munnen.... :rolleyes:
Jaja. Jeg tror ikke på det jeg da, men har ikke råd til å gå privat.

Kjedelig :(
Min eldste er også munnpuster, men på ønh sier de at tungebåndet er fint. Hun får jo tungen ut av munnen.... :rolleyes:
Jaja. Jeg tror ikke på det jeg da, men har ikke råd til å gå privat.
Synd de ikke er bedre opplyst enn som så :( Begge barna mine har også stramt tungebånd. Ble ikke oppdaget før de var 6 mnd og 2,5 år. Og da takket være meg! Jeg fant det ut selv, og måtte be barnelegen på helsestasjonen om å sjekke tungebåndet... ble henvist til ØNH. Strengen ble klipt på ØNH, men burde være klipt mer.

Er du medlem av tungebåndgruppa på FB? Det skal være ei som er greit god på det, som tar imot henvisning. Husker ikke helt navnet, men lurer på om det var ei i Bogstadvegen i Oslo-området. De i gruppa vet det garantert :)

Tror jeg puster ganske så riktig.. Varierer vel litt. Eneste jeg tenker mye over er å bruke leppepust når jeg er fysisk sliten eller nervøs for å roe ned pusten og pulsen. :)

Synd de ikke er bedre opplyst enn som så :( Begge barna mine har også stramt tungebånd. Ble ikke oppdaget før de var 6 mnd og 2,5 år. Og da takket være meg! Jeg fant det ut selv, og måtte be barnelegen på helsestasjonen om å sjekke tungebåndet... ble henvist til ØNH. Strengen ble klipt på ØNH, men burde være klipt mer.

Er du medlem av tungebåndgruppa på FB? Det skal være ei som er greit god på det, som tar imot henvisning. Husker ikke helt navnet, men lurer på om det var ei i Bogstadvegen i Oslo-området. De i gruppa vet det garantert :)

Ja, men bor for langt unna. Men jeg holder øye med saken. Yngste er den som jeg er 99% sikker på at har det, så vi følger med på spising og vekt etc og tar det derfra :)

Puster nok ikke riktig, blir litt overfladisk og stressende. Sliter med å sove om natten, og da må jeg virkelig fokusere på pusten. Pust-appen på Apple watch hjelper meg med å fokusere på pusten og å finne roen.

Back
Topp