Kjedelig
Min eldste er også munnpuster, men på ønh sier de at tungebåndet er fint. Hun får jo tungen ut av munnen....
Jaja. Jeg tror ikke på det jeg da, men har ikke råd til å gå privat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synd de ikke er bedre opplyst enn som så Begge barna mine har også stramt tungebånd. Ble ikke oppdaget før de var 6 mnd og 2,5 år. Og da takket være meg! Jeg fant det ut selv, og måtte be barnelegen på helsestasjonen om å sjekke tungebåndet... ble henvist til ØNH. Strengen ble klipt på ØNH, men burde være klipt mer.Kjedelig
Min eldste er også munnpuster, men på ønh sier de at tungebåndet er fint. Hun får jo tungen ut av munnen....
Jaja. Jeg tror ikke på det jeg da, men har ikke råd til å gå privat.
Synd de ikke er bedre opplyst enn som så Begge barna mine har også stramt tungebånd. Ble ikke oppdaget før de var 6 mnd og 2,5 år. Og da takket være meg! Jeg fant det ut selv, og måtte be barnelegen på helsestasjonen om å sjekke tungebåndet... ble henvist til ØNH. Strengen ble klipt på ØNH, men burde være klipt mer.
Er du medlem av tungebåndgruppa på FB? Det skal være ei som er greit god på det, som tar imot henvisning. Husker ikke helt navnet, men lurer på om det var ei i Bogstadvegen i Oslo-området. De i gruppa vet det garantert