Pusteproblemer

Triiny

Elsker forumet
Satt på bussen på vei hjem fra jobb i dag og kjente jeg var ganske tungpustet. Svettet som en gal og tenkte for eg sjøl at no måtte bussen kjøre litt fortere så eg kunne gå av. Og igjenom sentrum så kjører bussen på brosteiner. Jeg fikk ikke puste når vi kjørte over de og alle dumpene! Var så ekkelt![&:]
Og da begynte jeg å svette ennå mere. Folk bare så rart på meg...

Var så gla da jeg endelig kunne gå av den forferdelige bussen![:)]

det der hørtes utrolig ekkelt ut :-(

er d fordi magen presser mot lungene eller noe?
husker jeg hadde noe lignende forrige gang, bare myyyye mildere.

huff, håper du finner ut av det. hørtes ikke noe gøy ut. *angst*

Uff! Og så er jo veiene i Bergen er jo bare helt grusom. Hump hump, hull, brostein, hump, hull heeele veien. Håper det var et engangstilfelle. Har selv slitt med tungpusthet, men det har vært mest mellom uke 10 og 20, og det har kommet når jeg sitter i ro ofte.

Er sinnsykt tungpusta selv,føles som jeg skal kveles til tider... Det er så plagsomt og ekkelt å ha d sånn[&:]

ORIGINAL: Stina S

Uff! Og så er jo veiene i Bergen er jo bare helt grusom. Hump hump, hull, brostein, hump, hull heeele veien. Håper det var et engangstilfelle. Har selv slitt med tungpusthet, men det har vært mest mellom uke 10 og 20, og det har kommet når jeg sitter i ro ofte.

Ja heeelt forferdelig!
Ja, håper at det bare var denne gangen, vi får se hvordan det går i morgen. Er første gang jeg har merket at jeg er tungpustet. Men jeg tror at lillegutt er kommer såpass langt opp at han klarer å sparke meg i ribbeina så kanskje det er derfor?[8|]

Lillefoxen - ja er vel kanskje derfor jeg er tungpustet. Ikke gøy i det hele tatt[:@]

Back
Topp