Pusteproblemer

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Snuppa har skikkelig tung pust, akkurat som om hun skulle vært skikkelig forkjølet. Vi har vært på overvåkning på sykehuset med pustehjelp og oksygenmålinger (først ti dager etter fødsel, så en dag i senere tid pga forverring), hun sluttet å puste om natten over en kort periode da hun var liten (vi satt våkne på skift for å løfte henne opp å få henne igang igjen), vi har vært på gjennom lysning, røntgen av lunger og hjerte og sist men ikke minst ct. Men de finner ingenting feil! Legene strømmer på hver gang vi er innom sykehuset, for dette forstår de rett å slett ikke noe av. 

Er det noen flere som har opplevd det samme? Ev funnet ut hva det kommer av?
Hun er nå 4mnder, og er ellers frisk som en fisk, blid som ei sol og spiser godt.

ingen som har hørt om eller opplevd noe slikt?

Vi hadde det sånn her! Hun var skikkelig tungpustet og surklete/slimete konstant. Hun var sånn siden hun ble født. Hun ble heller aldri kvitt luftveisinfeksjonene sine. Legene trodde til slutt at hun hadde astma, og vi fikk astmamed. til henne. Det hjalp ikke. Så da dro vi på Volvat til ØNH-spes og da sente hun direkte henvisning til operasjon av mandler og polypper.

Etter operasjonen har vi fått et "nytt" barn som sover hele natten (uten pustestopp), snorkingen er borte og slimet er borte. Nå får hun også "normale" sykdommer og forkjølelser. Hun fjernet de like før hun fylte 2 år.

Gutten min er også sånn...
Ikke fått noen fornuftige svar, men er på 4. typen astmamedisin nå..Om den ikke virker nå skal jeg kreve å få videre utredning av han!!

vi fikk testa noe for astma da vi var  på sykehuset andre gangen, men de syntes ikke hun reagerte nok på den til å fortsette. 

jeg ble født med store polypper og mandler!! ba de sjekke henne på sykehuset, men skal vedde på de bare jatta med da de sa det var sjekket.. det skal jeg få sjekket på nytt!!

jeg ville krevd videre undersøkelser! her er alle tester tatt, eller ihvertfall nesten..

Back
Topp