Pusten

Champ

Gift med forumet
Jeg har så trykk på lungene at jeg blir ør i hode av og til, og kjennes ut som lufta ikke når lungene før den er ute igjen..[&:] 
noen fler som har det sånn?

Innimellom så, når tassen setter rompa rett i brystkassa mi [8|] Når jeg sitter rett opp og ned i sofaen får jeg veldig vanskelig for å puste iallefall...

Men kan nå virkelig skjønne at du sliter ja, som har to inni der som sloss om plassen... [&:]

Kan få litt sånn når jeg er ute å går, eneste som hjelper er å sette seg ned og pese til jeg får igjen pusten.
Det er klin umlig å ligge på ryggen også for da legger tassen seg og klemmer på hoved vena mi så blode ikke kommer opp til hjertet og lungene igjen.
Får jo håpe du blir bedre Champ, men det er kanskje en blanding av pollensesongen og at de to nurkene dine presser litt på feil steder??

I dag er det ekstremt, kan ikke gjøre noe uten å merke det på pusten. kunne sikkert tatt medisin å sett om det hjalp, men så lenge jeg ikke "piper" eller er tett andre steder så er det ikke vits å utsette kroppen for det... sikkert bare ungene som presser alt oppover - det hjalp jo å legge seg ned før i dag å strekke seg

hehe ja men du, her presser det i alle kanter og valker... hvor er denne berømte åra??

ORIGINAL: Nikki!

tenkte på hovedpulsåra!=)

hehe, ja skjønte det, men hvor går den da? om jeg ligger på venstresiden hiver jeg etter pusten, men om jeg ligger på høyre så går det bra med pusten men får jo liggesår på høyrehofte!   det er jaggu bra det er bare 8 uker igjen av dette her asså [:D] ryggen kan jeg ikke ligge på, da blir jeg ør i hue med engang..

*kremt* eller var det smirnoffen til nikki?? hehe

Ja, særlig før han snudde seg.. Var skikkelig ekkelt, trodde jeg skulle svime av på jobben flere ganger.. Nå er det blitt litt bedre....Var sånn jeg forsto at han hadde snudd seg, for det ble plutselig mere plass, og magen "datt" litt nedover...

Hjertet ligger jo på venstre siden og aorta går ut fra den venstre hjerte halvdeleen og brer oksygen rikt blod rundt i kroppen. Aorta ligger bak magesekken litt mer mot ryggraden(godt beskyttet i grunn), så livmor og morkake likker oppå på en måte.
Veldig mange får mer prøblemer med at ungene presser på hoved venene, som er de blodårene som fører oksygen fattig blod opp til hjertet igjen og inn i lunge kretsløpet for å "hente" mer oksygen til kroppen.
Spesielt kan man ha problemer når man ligger på ryggen eller hvis man lener seg litt bakover...

tror avogtil det er bhen som gjør det tungt å puste, men hjelper jo ikke å ta den av ...
så er nåk noen som presser på der inne ja....[8D]

Back
Topp