Pustebesvær

*Budeia*

Forelsket i forumet
Herregud e får ikkje pust!!!!!Nåkka så skrekkeli...Akkurat som at lungan e halvert.E vel nu at livmora e på dæ høgaste.Kjeinn at e byinn å bli lei av å gå som en flodhæst.Å kondisn e ganske så råttn, tåll ingen teng før at e pæsa som et lokomotiv....

Blei nu litt klaging men d va gått å få d ut!!!

Sånn var jeg en stund også... det var helt pyton! Men plutselig, den siste uka eller så, så har nok ungen sunket lengre ned, for nå kan jeg puste igjen! Jeg shoppet på torsdag, og da tok jeg meg plutselig i å gå i samme gamle 'hurtige' tempo som før - uten å bli andpusten! Hadde nesten lyst til å løpe inn på SATS å ta en treningsøkt - bare fordi jeg følte jeg hadde fått igjen kondisen!

Hold ut - det varer ikke så lenge før du får igjen lungene også...

Pust,pes...pust, pes...

Ja det er slitsomt, vi bor i 2.etg i en blokk...så når jeg har vært å handlet tror jeg de kan høre meg opp til 4etg....huff....
Skrekkelig pinsomt..folk tror jo at jeg er super dårlig i form, og det er jeg egentlig ikke...trener jo til vanlig 3-4 ganger i uka...hmmm...
blir jo helt rød i ansiktet og svetter for ingenting...blæ...

quote:

ORIGINAL: Bergtussa

Pust,pes...pust, pes...

Ja det er slitsomt, vi bor i 2.etg i en blokk...så når jeg har vært å handlet tror jeg de kan høre meg opp til 4etg....huff....
Skrekkelig pinsomt..folk tror jo at jeg er super dårlig i form, og det er jeg egentlig ikke...trener jo til vanlig 3-4 ganger i uka...hmmm...
blir jo helt rød i ansiktet og svetter for ingenting...blæ...

Er det deg jeg hører ( bor i 4,etasje, i en blokk)[:D]

Tihi....skal ikke se bort i fra det..*ler*

Back
Topp