Pustealarm

Det anser jeg som ganske unødvendig å ha... Det er jo ikke særlig vanlig at babyer slutter å puste sånn helt uten grunn ;)

Jeg kjenner meg selv at jeg hadde ikke fått sovet en enste natt og lyttet etter hele tiden. Så unngår slike alarmer. Syns det er nok med babycall når lille begynner å sove på eget rom. :)

Dømmer ingen, bare vet med meg slev hvordan jeg hadde tatt det :)

Husker jeg savnet det veldig med første, for jeg sjekket henne hele tiden. Men nå har jeg funnet en sånn pustealarm ! Noen vil sikkert mene det er totalt unødvendig, men jeg føler att det kan hindre krybbedød. Vet att den sier ifra iløpet av sekunder om barnet slutter å puste, da vil man jo ha mye større sjanse for å gjenopplive enn om dem har ligget I senga I flere timer uten att det blir merket. Noen flere som har tenkt på att de ønsker noe sånt ?
Jeg vet ihvertfall hva som skal kjøpes her!

Jeg skal kjøpe slik. Har bare ikke bestemt meg for hvilken enda. Sov omtrent ikke hele første leveår til kommende storebror og det lille jeg sov hadde jeg dårlig samvitighet for. Lå bare å hørte etter om han pustet og var oppe hele tiden for å sjekke. Nevnte det faktisk til psykriateren min og hun synst faktisk det var en god ide. For jo mindre søvn jeg fikk jo mer på tuppa ble jeg:/
Men kommer ALDRI til å si det til svigermor hun kommer til å himle med øynene og aldri la meg slippe å høre om det. Min mor og min sambo er enige om at det er et lurt kjøp for oss. Men det er nok ikke for alle.

Back
Topp