Pust

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Er vel på tide at alle forandrer mening om barnets pusting. I hvert fall i følge legen mannen min pratet med nå. Det er visst ikke farlig at barn puster tungt og vrir seg/griner pga problemer med å puste.

Må hu være død før noen hjelper oss?????????????

Er vel på tide at alle forandrer mening om barnets pusting. I hvert fall i følge legen mannen min pratet med nå. Det er visst ikke farlig at barn puster tungt og vrir seg/griner pga problemer med å puste.

Må hu være død før noen hjelper oss?????????????
Men i alle dager! Hva slags leger er det dere er borti. :O
Hadde insistert!!

Se hva jeg skreiv i den andre tråden din...

Åssen er brystkassa til babyen??

Brystkassa? Om natta puster hu ikke rolig og i ett normalt tempo. Hu puster både tungt og lydløst om hverandre. Når hu puster tungt får hu det "hullet' mellom ribbeina. Men det rare er at hu bare er sånn når hu sover/ umulig å merke noe spes på dagtid. Jeg vil virkelig sove ordentlig snart. Har hu i senga sammen med meg og passer på hu til jeg sovner av meg selv av utmattelse. Sovna vel rundt 3 i natt. Forrige natta sov jeg ikke i det hele tatt.

Brystkassa? Om natta puster hu ikke rolig og i ett normalt tempo. Hu puster både tungt og lydløst om hverandre. Når hu puster tungt får hu det "hullet' mellom ribbeina. Men det rare er at hu bare er sånn når hu sover/ umulig å merke noe spes på dagtid. Jeg vil virkelig sove ordentlig snart. Har hu i senga sammen med meg og passer på hu til jeg sovner av meg selv av utmattelse. Sovna vel rundt 3 i natt. Forrige natta sov jeg ikke i det hele tatt.
Høres helt sykt ut at dere ikke blir tatt på alvor når hun sliter sånn med pusten:o jeg ville ha filmet det hvis det kun merkes når hun sover. Film og ta det med til legen. Da må de ta det alvorllig!

Har dere fått noe hjelp snart?
Vi har pratet med kommune legen her og han sa at det mest sannsynlig er i sluttfasen av ett rs virus. De kunne bli tette og tungpustet når viruset slapp. Skulle ringe noen hvis hu ikke greide å komme ut av det selv. Han mente det var rs virus uten å se hu engang og syntes ting hadde gått for tregt ang legehjelp og virusprøve. Heldigvis jobber mannen min ett sted hvor han møter på denne legen ganske ofte. Han gikk nøye gjennom hva det stod om de andre besøkene osv. Og han mente mannen min burde kjøpe blomst til meg fordi jeg tok alt siden mannen min står opp kl 05.00 og jeg er hjemmeværende. Så fikk yndlingblomsten min når han kom hjem fra jobb. Men har vært litt skrekk ellers her og da oldefaren hennes på 87 år har uvi, rs virus og lungebetennelse. Mye levevilje i den mannen.

Kan man ikke sette seg på et sykehus og nekte å gå før ungen får hjelp?

Jeg må si jeg er rimelig sjokkert over behandlingen dere får... Det er en skam!

Hmm.. Her jeg bor kan man gå rett på barneklinikk med egen legevakt for barn og si at man er der og vente.

Vil tro de har noe slikt på et stort sykehus som feks Rikshospitalet, Ahus?
Fungerer ikke på ahus. Har pratet med dem flere ganger.

Back
Topp