Pust hos barnet

elis

Elsker forumet
Synes Felix puster så fort og uregelmessig....Noen ganger puster han rolig, men så plutselig begynner han å pese og styre med pusten....særlig hvis han er våken og kaver litt da.Blir liksom litt nervøs og da, selv om jeg jo husker det samme med storebror. Han pusta veldig fort, og ble sjekket for det flere ganger på sykehuset, men de fant ingenting, og det har jo ikke vært noe problemer med han.
Vi prøvde å telle pusten ista, men det er jo helt umulig å finne så mye rytme i det, plutselig gjesper han, så peser han litt, så puster han normalt litt...

Er litt hysterisk om dagen, særlig etter han var sammen med en som fikk svineinfluensa dagen etter...

Hvordan puster barna deres?

Sånn er det her også[&:]
Av og til er det skikkelig rask pusting, også kan hu begynne å puste "normalt" igjen etterpå..
Ser ikke noen sammenheng på når hun gjør det heller.

Det hørtes kjent ut, Pål har det på samme vis. Av og til så er det en pusting uten like, men det finnes ikke noe mønster i det. Går utfra at det er normalt jeg da.

Ja, det er nok helt normalt asså..[:)]

samme her, det er helt grusomt å høre på, er kjempe nervøs om dagen selv... noen ganger stopper hun å puste litt, så gisper hun etter luft plutselig! hatt en del panikk,men helsesøster sa d var helt normalt i starten, det må jo "øve" på pusten.. alt skal lærer for de stakkars små, bare så dumt det gjør foreldrene hysterisk! :) regner mer det blir bedre etterhvert!

Aksel puster veldig og, fort når han kaver og rett før han sovner.
Og så snorker han [;)]
Når han drikker så går det av og til så fort att han virker skikkelig andpusten med sånne små klunk.

Svigermor sier faren var sånn og.

ORIGINAL: elis

Synes Felix puster så fort og uregelmessig....Noen ganger puster han rolig, men så plutselig begynner han å pese og styre med pusten....særlig hvis han er våken og kaver litt da.Blir liksom litt nervøs og da, selv om jeg jo husker det samme med storebror. Han pusta veldig fort, og ble sjekket for det flere ganger på sykehuset, men de fant ingenting, og det har jo ikke vært noe problemer med han.
Vi prøvde å telle pusten ista, men det er jo helt umulig å finne så mye rytme i det, plutselig gjesper han, så peser han litt, så puster han normalt litt...

Er litt hysterisk om dagen, særlig etter han var sammen med en som fikk svineinfluensa dagen etter...

Hvordan puster barna deres?

Jeg synes også at gutten min puster fort og uregelmessig. Høres akkurat ut som du beskriver det. Spurte helsesøster idag hva d kunne være. Hun sa at d var nokså normalt. Ofte i innsovnings - eller oppvåkingsfasen. Fordi babyen f.eks hører en lyd og blir opptatt av den og nærmest "glemmer" å puste. Og deretter prøve å kompensere eller hente seg inn ved å puste fort etterpå...

Jeg ble ialfall litt mer beroliget av d[:)]

Er slik her også.
Puster kjempefort til tider. Nesten bare innoverpust.
Høres veldig ekkelt ut, men er sikkert helt vanlig.

Back
Topp