Pusser opp

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Nå er jeg såååå støl i alt av armer og ben at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal hverken sitte eller stå....Holder på å pusse opp barnerom. Å det er så morro at jeg klarer ikke la være å gjøre noe...hehe!

Så nå har vi laga en ny vegg, satt opp ny dør og rivd alt av tapet. Gleder meg til vi skal sette opp ny tapet og få mala veggene.....Å gleder meg suuuper masse til jeg kan begynne å flytte inn litt møbler å gjøre ting litt i stand der inne.

Og vips...Så ligger det plutselig et lite nurk der inne å.... [:D]

Pusse opp barnerom ja.... Har ikke kommet så langt ennå, skal begynne på vårt eget i dag. Han blir jo liggende inne oss oss en stund før han flytter inn på eget rom, så vi må få orden på det i første omgang.

Hvordan gjør dere dette med maling ol. Det er vel ikke så bra at vi gravide driver å puster inn dette????

Okay.... da får vi kjøpe vannbasert maling vi også da.... Orker ikke å bo borte i flere dager får å lukta ut av huset....

Nå er jeg såååå støl i alt av armer og ben at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal hverken sitte eller stå....Holder på å pusse opp barnerom. Å det er så morro at jeg klarer ikke la være å gjøre noe...hehe!

Så nå har vi laga en ny vegg, satt opp ny dør og rivd alt av tapet. Gleder meg til vi skal sette opp ny tapet og få mala veggene.....Å gleder meg suuuper masse til jeg kan begynne å flytte inn litt møbler å gjøre ting litt i stand der inne.

Og vips...Så ligger det plutselig et lite nurk der inne å....

Å det klør i fingrene min til å begynne. Vi skal pusse opp 4 soverom og en gang til lillegutt kommer. Begynner neste uke vi da. Det morsomste er rommet til lillegutt da

Har også hørt at man kan male med vannbasert.... Tenkte jeg skulle sjekke det litt ut før vi begynner med malinga.
Men sambo er forberedt på å ta malinga selv i tilfelle jeg ikke kan.

Rommet vårt blir vegg i vegg med barnerommet med en dør i mellom, så tror nok babyen blir liggende der inne fra ganske tidlig av. Er liksom fem skritt så er jeg inne på rommet. Så da er det greit å ha det klart tidlig sånn at evt malingslukt forsvinner før den kommer [:)]

Ja, det er veldig kjekt med gjesterom.
Vi kjøpte oss hus for et par år siden vi...Så vi har tre soverrom.
Et er vårt, et til babyen og et gjesterom. Men gjesterommet forsvinner nok etterhvert når vi skal ha en til. Men det blir en stund til [:)]

Vi driver å bygger på huset, stua,kjøkken og gangen i første etasje e ferdi, mangle bare, bad,en gang + et soverom å to boder no så bli vi ferdi. e dritt lei av å bo i alt rote. sagflis overalt og folk som e her å hjelpe oss hver dag. får itj nå tid for oss sjøl, å begge to e sur å lei.Så har vært en del krangling i det siste.ska ha oss en liten pause før vi bynne på d siste som e igjen. Hadd bursdag på søndag å da fikk e i gave fra han tur me color fantasy te kiel! Så no glede vi oss te å kom en tur bort fra alt å slapp av!

Back
Topp