pusser opp ei furuseng

malrodien

Gift med forumet
har ei støgg furu seng jeg MÅTTE ha på hobbyrommet mitt. fordi det også fungerer som gjesterom. senga ligna litt på denne (fant på finn) siden jeg ikke har før bildet her[8D] ville ha det i en gammel slitt stil, så da ble/blir det maling - skraping og lasur[:D]

utallige strøk med maling[:D] egghvit

pusset

å så er halve senga smurt inn i lasur og tørket til[:)] skal vise hvordan det endelige resultatet blir senere[:D]

ORIGINAL: SanderogElias mamma

Så flink du e [:D][:D][:D][:D] Du står på med to små aktive gutter og i hus, e skikkelig imponert [:)]

hihi takk.. nesten terapi for meg å få holde på med sånt [;)] fritid [:)]

pusser med groft pussepapir... nå pusset jeg den 2 timer etter at jeg hadde malt siste strøket, for at større flak skulle løsne... men har pusset andre møbler slik at en underlagsfarge kommer til syne og...

pusser på områder jeg tror det normaltsett ville fort ha blitt slitt. og på kantene..

nå brukte jeg egghvit vannbasert "oljemaling" og en mørkebrun lasur over... så tørker jeg lasuren med tørkepapir (flatt) for å kunne bestemme meg litt for hvordan jeg vil det skal se ut.

pusser bare litt her å der[8D] ikke over allt liksom[:)] på bildet ser du hva jeg mener med flak[8D] *dette er før lasuren da*

Kjempefint!!!!
Flink du er[:D]

Back
Topp