Pusser dere tenner?

Grete71

Forumet er livet
På bebisene, vel..... [:D] det gjør jeg.. [:D] Og Vetle "pusser" selv! Har tannbørsten i lekegrinda han, og stapper den i munnen titt og ofte.

Kremt,kremt....må vente til de blir LITT større tror jeg...heheheh...foreløpig er det bare prikker![;)]
Men han har fått sånn mini,tannbørste med bitering da, så han trener litt selv! [:D]

De hadde det oppe på frokost-tv på tv2, hvor viktig det var... Og å bruke vanlig tannkrem med FLUOR!
Vetle liker å pusse tenner, han! I hvert fall foreløpig... [8D]

Er ingen tenner her foreløpig... Men etter en heftig natt, værste til nå med nærmeste biting i sprinklene på senga håper jeg de kommer i dag!!!!

Pusse tennner hver kveld... Og så somregel pusser hun selv på morgningen også... veldig god underholdning mens jeg tar morgenstellet på henne[:D]

Har ikke kommet noen tenner her enda
men vi pusser for det, så hun blir
vant til det..

Her er det ikke kommet noen tenner enda [8D]

Har ikke kommet noe her heller, men kommer yil å være veldig nøye på det når det kommer noen[:)]

Vi lar henne ha tannbørsten når vi steller henne, og pusser litt for henne også.. Tanna har ikke kommet helt opp, men det er en liten hvit prikk nede..

Vi "pusser" gommene på JRjr vi[;)]

Har ikke fått noen tenner ennå,men han har sånn tannbørste med bitering som han bruker litt, slik at han skal venne seg til å ha den i munnen!!
Går fint det!!
Dessuten ser han veldig fascinert ut når vi pusser våre tenner, og prøver å herme med sin tannbørste!![:D]

Japp..så fort den første tanna poppet opp begynte vi og pusse

Back
Topp