Pussen dere

TinaCelineeey

Forumet er livet
tenna til babyen 2 ganger om dagen??? (morgen og kveld)

Vi pusser bare om kvelden.
jeg tror det har noe med at jeg er redd for at maten skal smake vondt ogsånt etterat hun har pussa,så hun ikke vil ha mat..
Også gjør jeg det ikke selv,for jeg bare spyr om jeg gjør det[8|]

Jeg pusser tennene til Sofie morgen og kveld, men venter til etter frokosten før jeg pusser [;)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Jeg pusser morgen og kveld, men venter til etter frokosten før jeg pusser [;)]

Vi også [:)]

Her også!

ORIGINAL: Snekka

Vi også [:)]

samme her[:)]

Vi pusser også morgen og kveld. Alltid tannkrem på kvelden, ikke alltid på morgenen. Pusser etter maten!

På hun eldste så er det tannpuss morgen og kveld pluss fluortablett på kvelden

På hun minste er det mer lek med tannkosten..Har kun 2 tenner så det går fort for hennes del...men når der kommer mer tenner så blir det morgen og kveld på henne også

Pusser foreløpig bare på kvelden. Er en kamp med pussen for tiden. Tror han er temmelig sår oppe for der ligger det to tenner og presser på. Men har absolutt planer om å begynne å pusse på morgenen når pussen går litt lettere.

Alle her i huset pusser tenner morgen og kveld med tannkrem. Storesøster får fluortablett på kvelden i tillegg, lillesøster skal snart begynne med det også. Pappan og jeg bruker munnskyllevann innimellom. Er vel 2 eller 3 ganger i løpet av snart 2,5 år som storesøster har hatt tenner der det har glippet en tannpuss. Uansett hvor vanskelige de er til å ousse tenner skal de pusses her i huset. Dette er en ting vi er kjempenøye på. Har sett nok unger som har veldig dårlig ånde og har gule stygge tenner. Dette er guffent. Så like greit å innarbeide gode rutiner på tannpuss fra første tann. Vi pusser jo selv tennene morgen og kveld også, synes det er skikkelig ekkelt å ikke ha pusset tennene sine både morgen og kveld, da føler jeg meg virkelig skitten og ekkel. Hendte en gang at jeg glemte å pusse tennene mine før jeg reiste på jobb en dag siden jeg måtte dusje på jobb (pusser normalt tenner etter jeg har dusjet mens jeg tørker), da kjøpte jeg tannbørste og tannkrem på vegen til jobb).

ORIGINAL: NinaK78

Vi pusser etter frokost og etter kveldsgrøten[:D]

Vi å[:)]

Back
Topp