Pusse tenner!

LilleLisska

Forumet er livet
Det e et mareritt å pusse tenner på Alva-Emilie!

Ho e helt hysterisk! [&:] Vrir sæ unna, grine osv..

Ka skal man gjøre for å få det til ? Bare fortsette å krangle ? [8D]

Har prøvd å synge, la ho ha en tannbørst og æ en. Osv osv..

prøvd fluortabeletter?
det er er min greie til å få han rolig, han hater det også.. kan bli kjempe sint, men når jeg gir han
boksen med fluor så roer han seg kraftig.. en fin belønning som er bra for tennene![:)]

tja... i den alderen som jeg ser jenta di er i så gikk det vel stort sett i at vi satt oppå henne og pussa tennene mens hun vrælte [&:] ikke stort annet som funka, og pusse tenner skal hun![:D] gikk heldigvis over den perioden også *puh*

her hjalp det at han fikk se seg selv i speilet, det var spennende. ellers må man bare være fast bestemt på at dette må man, og til slutt godtas det, iallefall her.

ORIGINAL: mammanina88

Har det samme problemet her også innimellom.. Krangler bare videre vi[8D] Hun pusser tenna til slutt! 

Ja, dæm blir jo pussa til slutt [:D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Har virkelig sliti her å, men kjøpte elektrisk barne tannbørste i går, og det skal jeg love deg funker[;)]

Tenkte på det faktisk! Skal prøves! [:D]

Har kjøpt el.tannbørste vi.. og du... ikke for å kille håpet, men det kan være at ikke det funker noe særlig det heller, dvs, det ble bitte litt bedre da, han får pusse litt over selv, men synes heller det er mer morsomt å legge den på magen eller noe i den duren, så det kiler [&:]
Så her har jeg funnet ut at jeg må bare STÅ PÅ MITT! Tenna skal pusses! Er ikke ekte tårer som kommer, og han er ikke egentlig lei seg, bare kranglevøren, lider ingen nød!
Så håper vi på at det bedrer seg etterhvert da vettu [:)]
Men masse lykke til med el.tannbørste likevel seff [;)]

ORIGINAL: Milly83

Har kjøpt el.tannbørste vi.. og du... ikke for å kille håpet, men det kan være at ikke det funker noe særlig det heller, dvs, det ble bitte litt bedre da, han får pusse litt over selv, men synes heller det er mer morsomt å legge den på magen eller noe i den duren, så det kiler [&:]
Så her har jeg funnet ut at jeg må bare STÅ PÅ MITT! Tenna skal pusses! Er ikke ekte tårer som kommer, og han er ikke egentlig lei seg, bare kranglevøren, lider ingen nød!
Så håper vi på at det bedrer seg etterhvert da vettu [:)]
Men masse lykke til med el.tannbørste likevel seff [;)]

Hehe, ja. Står på mitt! Men vil prøve [:D]

tante ungen min hater og pusse tennene.
når eg skal gjør det på ho.såfår ho pusse mine menst eg pusser hennas.
eller så leika vi at ho er krokodille og biter når vi har telt til 10.så eg må skunde meg og pusse,og dette gjentar vi til eg er ferdig og pusse[:)]

Er vel en fase som går over (og kommer igjen...), min var helt gaaal en stund.. Naboene trodde sikkert vi terroriserte henne, uff...
Hun liker det ikke enda, men best når jeg tar det i stua mens hun sitter i fanget mitt og får se Spesialagent Oso.. da til nøøød får vi pussa di 8 små! ;)

elektrisk hørtes jo kult ut da, det må jeg ha....

ORIGINAL: Annabella

tja... i den alderen som jeg ser jenta di er i så gikk det vel stort sett i at vi satt oppå henne og pussa tennene mens hun vrælte [&:] ikke stort annet som funka, og pusse tenner skal hun![:D] gikk heldigvis over den perioden også *puh*

Hehe, sånn er det her hver dag!!!  Med begge....[&:]
De blir heldivis blid igjen med en gang de får fluortabletten etterpå. [;)]

Back
Topp