Pusse opp trapp

SnartMamsTilTo

Betatt av forumet
Vi planlegger å male trappa vår ned til kjelleren, og har tenkt å male den hvit mens trinnene blir i mørk farge a la sjokolade/kirsebær-farge.
noen som har gjort det samme (eller har nye trapper i slike farger) og evt har bilde og fargetips å komme med?

[:)]Jeg har ikke bilde, men jeg har trappen[:)]

Det er en lukket trapp.. selve trinnene er mørke, det samme er toppen av gelenderet.. Får mye skryt av trappen.....[:)] Resten er forresten hvit[:)]

ORIGINAL: adelia

[:)]Jeg har ikke bilde, men jeg har trappen[:)]

Det er en lukket trapp.. selve trinnene er mørke, det samme er toppen av gelenderet.. Får mye skryt av trappen.....[:)] Resten er forresten hvit[:)]

Legge ut bilde? [;)] Ble nysgjerrig jeg[:)]

Samme lurer eg på, har en helt vanlig kjedelig hvit trapp..??..[:)]

Bilder hadde vært kjekt.

Skal få samboeren til hjelpe meg med det når vi har fått lagt ungene[:)]

Skal selv pusse opp i gangen og vil ha trappa litt penere!

nå er den hvit og rød-hudfargete på gelendre = helt grusom da!!!!!!

spent på bilde!!! og evt tips[:)]

Vi malte trappe i fjor.

Valgte grå på selve trappen, husker ikke navnet på fargen, og hvitt på veggene. Er veldig fornøyd!

Her er trappen omsider[:)] 

Dytter litt jeg slik at de som ville får se[:)]

Kjempestilig trapp Adelia! [:)]

adelia:  akkurat slike farger er det jeg har lyst på til vår trapp.
husker du hvilke farger du brukte ?  (navn eller nummer=)   er trinnene beiset? ser ikke ut som vanlig maling??

kjempefint var det!!! [:)]

oj...jeg trodde ikke det første svaret mitt på adelia si trapp ble lastet opp...men jommen gjorde det ikke det!!  jaja!! :)

Hei igjen[:)] Takk, vi er fornøyd med trappen[:)] Har dessverre ikke fargekoder da vi bare gikk til de vi kjøpte trappen av å plukket ut den fargen vi likte best[:)] 
Trinnene er beiset ja, kan se trverket igjennom.. tror kanskje den er lakket oppå beisen også[:D]

mamma hadde vel antikkhvit? på gelenderet, der man holdt var kirsebær og trinnene var og kirsebær..
hun har flytta så jeg har ikke bilde - men trappa var veldig fin [:)]

Back
Topp